שאלה על שניצילם ובשר לילדה בת 2.5

galya13

New member
שאלה על שניצילם ובשר לילדה בת 2.5

הילדה שלי בת שנתיים וחצי בזמן אחרון לא כל כך אוהבת לאכול בשר וגם לא שניצלים שאני מכינה לבד. אבל שניצלים תעשייתיים-מוכנים היא כן אוהבת ומוכנה לאכול אותם כל יום וגם מבקשת כל הזמן. וכשאני נותנת לה בשר שאני הכנתי (עוף, שניצלים...) היא לא תמיד רוצה, רק לפעמים. היא כן אוכלת גם בשר רגיל, אבל לא הרבה, ולא תמיד בא לה. אני לא ממש אוהבת שהיא אוכלת את השניצלים האלה, כי זה לא ממש כמו בשר אמיתי. אבל בגיל הזה חשוב לאכול בשר. האם עדיין יותר עדיף לאכול את השניצל התעשייתי מאשר בכלל לא לאכול ? האם עדיף שתוכל קצת בשר בריא, אבל בלי שניצלים תעשייתיים? או עדיף כמה שיותר בשר, וזה אומר גם שניצלים תעשייתיים? ואיזה שניצל תעשייתי הכי "בריא" והכי מומלץ לקנות? ומה עם נקניקיות? מה יותר "בריא" שניצלים תעשייתיים או נקניקיות?
 

ניקי ב

New member
בכלל לא מומלץ השניצלים התעשייתים

תכיני לה בבית ותמשיכי להציע לה. תכיני תיבול שונה שהיא תאהב. לא לקנות את כל הדברים המוכנים, מיותר ויקר. נקניקיות לילדים
זבל!
 

galya13

New member
תודה רבה על התשובה. הבעיה שאולי

היא לא אוהבת שניצלים שאני מכינה כי יוצא לי יותר יבש וקשה מהשניצלים התעשייתיים. אני לפעמים מתגנת אותם ולפעמים עושה בתנור. אבל עדיין יוצא קצת יותר קשה ויבש מהשניצל התעשייתי. האם יש טיפים למישהו איך להכין שניצלים שיצא רך וטעים?
 

yaelag

New member
הנה רעיונות

לעשות שניצל רק מחזה עוף (לא מהודו). לא להרביץ לחזה עוף! הרבה אנשים מרביצים לחזה עם פטיש כזה וזה מוציא את המיצים שבעוף ולכן השניצל יוצא יותר יבש. אפשר לנסות לטבל את השניצלים בכל מיני דברים שאינם "רגילים" למשל: לטבול בביצה ואחר כך לעטוף בשברי קורנפלקס, או בשברי ביסלי (נכון שלא כל כך בריא אבל אם היא תהיה מוכנה לאכול שניצל ביתי כזה, במשך הזמן היא תלמד לעבור לשניצל רגיל עם פרורי לחם. בנתיים השניצל המוכן גרוע יותר מהשברי ביסלי). אפשר לעשות שניצלים בסויה על מחבת בלי שמן. חלק מהילדים שלי אוהבים את זה, כולל הקטנטנה. באופן כללי לא כדאי לעשות לילדים שניצלים בתנור כי הוא מייבש. חוץ מזה אפשר לעשות כל מיני דברים עם עוף שאינם שניצלים...
 

doofe

New member
אפשר למצוא חלבון מלא איכותי

גם ממקורות שהם לא בשריים. משילוב של קטניות ודגנים, סויה וטופו, ביצים... לא רק שאפשר לקבל גם מהם חלבון, חשוב לגוון במקורות החלבון שצורכים.
בתיאבון ורק בריאות!
 
למעלה