שאלה על תמיכה טכנית מחברת האינטרנט
חמי ביקש עזרה היום בכך שאין לו אינטרנט בבית.
כשבאתי לבדוק ראיתי שאין בעייה של אינטרנט: הוא החליף חברה, והחברה החדשה התקינה לו את הנתב בנקודה פינתית בבית ומחשב אחד מסויים שרחוק ממנה מאוד לא קלט מספיק טוב את הרשת האלחוטית.
הפתרון היה די פשוט: לשרשר לנתב החדש את הנתב הישן שהיה לו כדי שיתפקד כAP, ומאז הכל עובד טוב (מעניין שאתמול בדיוק שאלתי שאלה דומה בפורום הזה).
מסתבר שחמי היה כבר בעשרות שיחות בשבועיים האחרונים עם חברת האינטרנט, והנציגות החליפו לו שלוש פעמים SSID, שני טכנאים טענו שהמחשב עצמו תקול, ואף אחד לא עלה על זה שיש בעיית קליטה של הרשת.
האם היה נכון מצידי לצפות מחברת האינטרנט שתעלה על הבעיה הזו? כמובן שהיא לא אמורה לפתור אותה, אבל אני חושב שזה לא מקצועי מצידם שהם לא עלו על זה.
דעתכם?
חמי ביקש עזרה היום בכך שאין לו אינטרנט בבית.
כשבאתי לבדוק ראיתי שאין בעייה של אינטרנט: הוא החליף חברה, והחברה החדשה התקינה לו את הנתב בנקודה פינתית בבית ומחשב אחד מסויים שרחוק ממנה מאוד לא קלט מספיק טוב את הרשת האלחוטית.
הפתרון היה די פשוט: לשרשר לנתב החדש את הנתב הישן שהיה לו כדי שיתפקד כAP, ומאז הכל עובד טוב (מעניין שאתמול בדיוק שאלתי שאלה דומה בפורום הזה).
מסתבר שחמי היה כבר בעשרות שיחות בשבועיים האחרונים עם חברת האינטרנט, והנציגות החליפו לו שלוש פעמים SSID, שני טכנאים טענו שהמחשב עצמו תקול, ואף אחד לא עלה על זה שיש בעיית קליטה של הרשת.
האם היה נכון מצידי לצפות מחברת האינטרנט שתעלה על הבעיה הזו? כמובן שהיא לא אמורה לפתור אותה, אבל אני חושב שזה לא מקצועי מצידם שהם לא עלו על זה.
דעתכם?