שאלה על תמיכה טכנית מחברת האינטרנט

Guy Yafe

New member
שאלה על תמיכה טכנית מחברת האינטרנט

חמי ביקש עזרה היום בכך שאין לו אינטרנט בבית.
כשבאתי לבדוק ראיתי שאין בעייה של אינטרנט: הוא החליף חברה, והחברה החדשה התקינה לו את הנתב בנקודה פינתית בבית ומחשב אחד מסויים שרחוק ממנה מאוד לא קלט מספיק טוב את הרשת האלחוטית.
הפתרון היה די פשוט: לשרשר לנתב החדש את הנתב הישן שהיה לו כדי שיתפקד כAP, ומאז הכל עובד טוב (מעניין שאתמול בדיוק שאלתי שאלה דומה בפורום הזה).

מסתבר שחמי היה כבר בעשרות שיחות בשבועיים האחרונים עם חברת האינטרנט, והנציגות החליפו לו שלוש פעמים SSID, שני טכנאים טענו שהמחשב עצמו תקול, ואף אחד לא עלה על זה שיש בעיית קליטה של הרשת.
האם היה נכון מצידי לצפות מחברת האינטרנט שתעלה על הבעיה הזו? כמובן שהיא לא אמורה לפתור אותה, אבל אני חושב שזה לא מקצועי מצידם שהם לא עלו על זה.

דעתכם?
 

rafid1

Active member
מנהל
שלילית. תוריד את רמת הצפיות.

בדיקה של החברה אמורה להיות מול נקודה קווית שמחוברת לנתב. מעבר לזה - זבש"ך...
 

Guy Yafe

New member
אבל היה גם טכנאי שראה את שני המחשבים

וגם מהמוקדנית אני מצפה שלפחות תשאל אם המחשב השני מצליח לזהות את הרשת, ומה עצמת האות.
&nbsp
בסופו של דבר מישהו שהיה עולה על זה היה חוסך לחברה ביקורי טכנאי, שעות מוקדן, ומכאן גם שבעקיפין כסף ללקוח.
 

rafid1

Active member
מנהל
הכל נכון. זה לא באחריותם. אני במקומם גם לא הייתי שולח טכנאי

כל עוד יש את המהירות המובטחת קווית בנקודת ההתחברות.
זה שהאנשים שם הם לא מיומנים - מה לעשות... בעיה.
 
למעלה