שאלה על תפקיד של סייעת
שלום לכולם.
בני בן ה5 בעל אוטיזם בתפקוד גבוה נמצא זכאי לסייעת.
אני נמצא בסוג של דילמה לגבי מה נכון ומה לא נכון
כל הסייעות שמצאנו טוענות שהתפקיד שלהן להיות רק עם הילד, להשגיח מרחוק וכלל לא לבצע את המטלות של הגן ביחד עם הסייעות האחרות .( לעזור להן לעיתים בניקיון וכדומה אך התפקיד שלהן לא מחייב אותן באופן פעיל להשתתף במטלות הגן).
בעוד הגננת טוענת שסייעת צמודה צריכה להיות חלק מצוות הגן הקיים, לסייע בכל דבר, העבודה שלה זהה לעבודה של הסייעות האמיתיות של הגן, היא צריכה לנקות ולסדר באופן קבוע. התפקיד שלה הוא גם לבצע את מטלות הגן וגם להיות עם הילד.
לכן אני שואל, מניסיון קודם שלכם, מה התפקיד של סייעת צמודה לילד עם אוטיזם דורש? מה מקובל ומה לא?
שלום לכולם.
בני בן ה5 בעל אוטיזם בתפקוד גבוה נמצא זכאי לסייעת.
אני נמצא בסוג של דילמה לגבי מה נכון ומה לא נכון
כל הסייעות שמצאנו טוענות שהתפקיד שלהן להיות רק עם הילד, להשגיח מרחוק וכלל לא לבצע את המטלות של הגן ביחד עם הסייעות האחרות .( לעזור להן לעיתים בניקיון וכדומה אך התפקיד שלהן לא מחייב אותן באופן פעיל להשתתף במטלות הגן).
בעוד הגננת טוענת שסייעת צמודה צריכה להיות חלק מצוות הגן הקיים, לסייע בכל דבר, העבודה שלה זהה לעבודה של הסייעות האמיתיות של הגן, היא צריכה לנקות ולסדר באופן קבוע. התפקיד שלה הוא גם לבצע את מטלות הגן וגם להיות עם הילד.
לכן אני שואל, מניסיון קודם שלכם, מה התפקיד של סייעת צמודה לילד עם אוטיזם דורש? מה מקובל ומה לא?