שאלה על PAYPAL למי שמכיר

shamen1

New member
שאלה על PAYPAL למי שמכיר

לא ממש מצאתי פורום מתאים, אולי פה מישהו יוכל לעזור לי מה זה PAYPAL בדיוק? איך זה עובד, מה זה עושה, לשם מה זה הוקם, אני בן 17.5 - מה אני צריך כדי שאני אוכל לפתוח שם חשבון? אני מעוניין לקבל כסף מאנשים דרך PAYPAL, האם אני צריך כרטיס אשראי? איך אני יכול לקבל כרטיס בגיל כזה? מישהו יכול לעזור לי עם כל זה? תודה!
 

nirdagan

New member
על paypal

paypal זה שירות שבו אנשים יכולים להעביר אחד לשני כסף עך ידי הוראות באימייל ל-paypal זה עובד למעשה ע"י כך שיש לך חשבון ב-paypal שהוא מעין חשבון עו"ש, וכספים יכולים להיות מועברים מבעל חשבון לחשבון אחר. כדי להפקיד או למשוך כספים ניתן לעשות זאת ע"י כרטיס אשראי. ויש גם דרכים אחרות. לעומת זאת אם אתה מקבל כסף ב-paypal אתה לא חייב למשוך אותו. אתה יכול לקנות איתו שירותים מאתרים אחרים שמשתמשים ב-paypal. כך שכעיקרון אינך חייב כרטיס אשראי.
 
סיכוני paypal

אם לא אכפת לך לקרוא באנגלית, תקרא את הסקירה הזאת. לא התעמקתי בהסכם ההתקשרות בין משתמש לאתר, אך ראיתי שעל ההסכם חל הדין של State of California ושהמשתמש מסכים כי כל סכסוך יידון בבוררות במחוז Santa Clara.
 

mluggy

New member
החסרון היחיד

Paypal הוא רעיון מדליק, במיוחד אם אתה גולש למכירות פומביות ב-ebay ודומיהם, או בכלל - לקבל "קרדיט" עבור עבודות שעשית. היתרון הבולט הוא כמובן, בכך שכרטיס האשראי שלך חשוף רק למקור אחד ("הבנק של Paypal", ורק אתה יכול להחליט על העברת כספים אישית). החסרון, עם זאת, שאי אפשר למשוך כסף חזרה לחשבון העו"ש האמיתי שלך. ניתן לקבל כסף מאחרים, אך כסף זה יישאר כקרדיט בחשבון Paypal שיצרת, מבלי אפשרות לזכות בחזרה את כרטיס האשראי שלך. תוכל, אם כך, לנצל את הכסף (שקיבלת) לרכישת פריטים או העברה מצדך, אך לא ככסף מזומן. נקודה למחשבה. אם מישהו התנסה וחושב אחרת, אשמח לשמוע.
 

mluggy

New member
סאנטה קלארה?

דורון, אתה אומר שהעובדה שחתמתי על הסכם דומה, ובמקרה ש-Paypal בוחרים לתבוע אותי (לא שיש להם סיבה.. :) אני צריך לממן לעצמי טיסה לקליפורניה להתייצבות במשפט?
 
אין הרבה סיכויים שהם יתבעו

אותך, כי הכסף שלך אצלם ולא הכסף שלהם אצלך. מה שמדאיג אותי שאם אתה תרצה פעם לתבוע אותם, תוכל לעשות את זה רק שם, טוב זאת בסך הכל בעיה שיגרתית לעיסקאות מרחוק, בין באינטרנט ובין בדרך אחרת, עם ספקים או נותני שרותים מחו"ל.
 

nirdagan

New member
זה די מקובל המגבלה על מקום השיפוט

מבחינת העסק שמספק דרך האינטרנט שירותים ברחבי תבל זה די בלתי אפשרי ללמוד את חוקי החוזים של כל המדינות בעולם ולכסות את עצמו מכל הכיוונים בחוזה סטנדרטי אחד שכתב עורך דין מומחה למדינה אחת. תבדקו חוזים של כל אתר שבא בחוזים אם המבקרים. זה לא ספציפי ל-paypal
 
ניר אני לא טוען שהתנאי פסול

או שהוא לא הוגן, אני פשוט רציתי להבהיר למי שנכנס להסכם כזה שאם תהיה לו תביעה הוא יצטרך לנהל אותה שם או לוותר. פשוט כדי שיהיה לו תמונה מלאה של הסיכונים ויחליט כמה כסף הוא מוכן לגלגל דרך הצינור הזה.
 

ilaya

New member
הם מממנים הוצאות טיסה ?../images/Emo67.gif

אם כן אני מוכן להפר את התקנון שלהם...
 
למעלה