שאלה קטנה...

Rיקש

New member
שאלה קטנה...

בדיוק לקחתי עכשיו את הרכב החדש שלי (Fiat Dublo JTD) והוא לא הגיע עם רדיו-דיסק. הרדיו דיסק שהזנתי יגיע עוד איזה שבוע... בכל אופן, אני רוצה לשים את הרדיו-דיסק הישן שלי (מהקנגו) ואני יודע שלרדיו-דיסק עצמו יש שקע(או תקע) סטנדרטי שחור (ISO זה נקרא?) וגם לFiat יש. כששאלתי בסוכנות שלקחתי את הרכב אם פשוט אפשר לשלוף מהקנגו ולשים בדובלו או התחיל להגיד שלא כדאי לי, מה אם יצא עשן?! וכל מיני זיבולי שכל שכאלו, אני בכוונה התקנתי בקנגו שקע ISO סטנדרטי כדי שאני יוכל להחליף טייפים בקלות בלי ללכת למתקין... אז מה לדעתכם? אני יכול פשוט לשלוף מהקנגו ולשים בדובלו? תודה!
 

© DrorZi

New member
צריך לבדוק את ה + / -

למרות שאמורה להיות זהות היתי בודק שהחיבורי מתח במקום הנכון בפלאגים בהתאמה בשני הרכבים. אם זה ככה אפשר לחבר ולראות מה יקרה ...
דרור זי.
 

שי ז.

New member
התקע סטנדרטי אבל סדר החוטים לא

תבדוק שכל חוט הולך למקום המתאים ואם כן אז אין בעייה. והכי חשוב, תתחדש ותהנה. לקחת את הדגם המאובזר או הרגיל (עם שתי דלתות נפתחות לצדדים)?
 

Rיקש

New member
לקחתי את הרגיל לצערי

היה זול בהרבה (הELX יש רק 2004 ואני לקחתי 2003) איך אני בודק את סדר החוטים? - אין לי מושג בזה. זה יהיה מטומטם ללכת למתקין עכשיו ולבזבז כסף, הרי עוד מעט גם ככה אני שם משהו אחר. ותודה!.
 

שי ז.

New member
אני בזמנו גם לקחתי את הרגיל

כי את המפואר יש רק עם דלת מתרוממת שזה מאוד לא נוח (אי אפשר להתקרב עם מלגזה). ברכב צריך להיות כתוב בספר או על החוטים לאן הולך כל חוט. ברדיו גם כתוב בספר ובנוסף כתוב גם על החוטים (בדרך כלל). בכל מקרה מה שחשוב זה שהאדום (ברדיו ורוב הסיכויים גם באוטו) הוא + והשחור 0 . לגבי החוטים של הרמקולים גם אם טועים זה לא נורא.
 

Rיקש

New member
אז מצד אחד אתה אומר תבדוק את

החוטים ואין מה לפחד, מצד שני יש את שמעון מההודעה למטה שמפחיד לי את הצורה. דילמה.
 

שי ז.

New member
אתה מכיר את החוטים ברדיו

או שיש לך ספר שלו? אם כן אין לך בעייה. תרים טלפון ליבואן ותשאל מה מתחבר למה.
 

Rיקש

New member
תודה.

פירקתי את הרדיו דיסק מהקנגו, בדקתי את הכבל האדום בחיבורים שלו מול החיבורים באוטו, נראה לי תקין... חיברתי, עובד.
כל ה6 רמקולים עובדים והכל מעולה. השתלמה ההתעקשות על הISO (רצו לחתוך לי את זה כשהתקינו אותו בקנגו). ממש Plug N Play. תודה לכולם על הנסיון לעזור. נ.ב בספר רכב יש דיאגרמות מדויקות לגבי כל חיבור הSound וגם לגבי דיבורית.
 
זהירות! התקנה לא נכונה עלולה לגרום.

נזק למחשב, (דבר שעלול להסתיים ב 10000 שקל נזק), לך למתקין מנוסה.
 

itzik93

New member
תתחדש ../images/Emo70.gif

טנדרון מעולה (כשתתרגל להגה הקצר והמהיר, לתאוצה הנורמלית, למרחב הפנים ושטח ההטענה העצום - אתה לא תרצה לחזור לקנגו
) איציק
 

Rיקש

New member
אני לא רוצה לחזור לקנגו

כבר כמה חודשים (מאז הנסיעת מבחן על הדובלו) נסעתי רק 15 ק"מ (סוכנות ->עבודה -> הבייתה) כי אני עמוס בעבודה, אבל מה15 ק"מ האלו הרגשתי תאוצה חזקה מאוד!! ואני מת לבדוק את היכולות שלו. אני בטח עוד אדווח כאן.
 

שי ז.

New member
אל תשכח שזה מנוע טורבו

תן לו מנוחה לפני הכיבוי (כחצי דקה בסיבובי סרק).
 

Rיקש

New member
מנוחה לפני הכיבוי?

פעם ראשונה שאני שומע על כזה דבר, למה עושים את זה ולמה זה קשור לטורבו? ובקשר להרצה, נאמר לי (ע"י הסוכנות) שאין צורך בהרצה. עכשיו גמעתי איזה 100 ק"מ איתו וזה עולם אחר, יש לו בדיוק את הכח לעשות מה שאני רוצה, אם צריך לעקוף - אפשר! אם צריך להאיץ בפתאומיות - אפשר ! אני צריך היגוי זריז - אפשר! וזו בעצם שליטה, זה מה שרציתי. עם הקנגו ביקשתי, עם הדובלו אני לוקח!
 

Rיקש

New member
../images/Emo51.gif קראתי והחכמתי...

משהו נוסף שקראתי שם מטריד אותי, כותב שם sronis לגבי "לתת בגז" מייד אחרי שמתניעים, ואני שואל, צריך לחכות!?! - לא היה לי מושג. אז בוא נגיד שמעכשיו אני לא "יתן בגז" בשניה הראשונה, עד מתי לחכות? מה הסימן של "יאללה תן בגז?"
 

שי ז.

New member
תן למנוע להגיע לטמפ' עבודה

כדי שהשמן יגיע לצמיגות האידאלית שלה תוכנן המנוע.
 

Rיקש

New member
../images/Emo51.gif רבה, יש עוד פניני חוכמה לגבי

נהיגה ברכב "טורבו" ? מדהים כמה שאני לא יודע כלום על רכבים.
 
למעלה