אז אין לי רואת חשבון, ואני תמיד מסתבכת עם הטפסים השנתיים למס ומע"מ..
אני צריכה הרי לכתוב את ההכנסה השנתית, ואני לא יודעת האם לכתוב לפני/אחרי הוצאות..
עזרה?
למע"מ מדווחים על מחזור העסקאות כולו (אין קשר להוצאות)
זה הטופס האדום שקיבלנו לאחרונה בדואר...
למס - את מדווחת על המחזור כפי שדיווחת למע"מ (בדיוק) - ובסעיף נוסף גובה ההוצאות.
את תקבלי בעוד כמה חודשים את הטופס .. וגם טופס לפירוט ההוצאות (רווח והפסד)
אם יש הוצאות מסובכות באמת כדאי רו"ח כי לכל סוג הוצאה יש אחוז שונה שמותר בניכוי ועוד כל מיני פרמטרים