שאלה! רגאיי ישראלי =]

moshe alfasi

New member
שאלה! רגאיי ישראלי =]

אז... יש ספיישל (שייצא מתישהו) ליוניטי סאונד, של "אבי מטוס", של שיר שנקרא "רצינו קצת לעוף", ביררתי מעט, ומצאתי שלבחור יצא אלבום!!! מישהו יכול לספק מידע, איפה אני יכול לרכוש את האלבום? להוריד? משהו? זה ממש חשוב לי! כל אדם אשר יעזור, יתוגמל! העמוד שלו במומה
 
אממ.. יש מצב ב--

MAD MAN בתחנה המרכזית החדשה של ת"א, לא?!?!?!!? יאנו אם ג'י עובד שם והוא מיוניטי, ויש בחנות דיסקים וספיישלים של יוניטי- נראה לי הגיוני שיהיה שם, חכה לדעה נוספת ממישו שיודע או מאחד המומחים או סתם קפוץ לשם =) יום מוצלח מלא בסאטלה באטלה -כשף!
 

moshe alfasi

New member
הייתי שם כמה וכמה פעמים...

והדיסק הנ"ל לא היה שם. זה אלבום עתיק משנת 96, ולא נראה לי שנשארו עוד עותקים למכירה. הייתי שמח אם מישהו היה מברר את זה בוודאות,כי אשמח לרכוש את זה! תודה! ואם יש את זה למישהו במחשב או משהו שדומה לזה, בבקשה! תעבירו לי!
 
אחי.. אם אתה ממש ממש רוצה ת'ספיישל-

עשה טלפון ליוניטי סאונד או משו- אולי הם יהיו מוכנים למכור לך אחד מיוחד.. -כשף!
 

moshe alfasi

New member
את הספיישל יש לי! אני רוצה את

האלבום! ואם כבר, מעוניין לקנות את האלבומים הבאים: "אבי מטוס- לוקח את היום לאט" "נייג'ל האדמור- חומוס מטמטם" "סילברדון- דברו" "מיקרופון למקסימום 1" "מיקרופון למקסימום 2" "אורי שוחט ואלרם- מיקסטייפ חישגוזים 2003" "הדג נחש- המכונה של הגרוב" אפשר לפנות אליי במסרים פה בתפוז!
באייסיקיו- 274228589 במסנג'ר- [email protected] תודה מראש!
 

Chenipeper

New member
->

יש לי את מיק למקס 1 ו2 ...קניתי את זה בזמנו ממאד מן כשכל אחד יצא.. וואלה אני זוכר שיש להם את זה שם ...גם את ישראלים עצבניים קניתי משם ..צריך להיות להם כמה יחידות..
 

moshe alfasi

New member
כבר אין להם את זה שם...

חבל שאין להם אותם, אבל אולי אתה תמכור לי?
 

Ras Arbel

New member
אבי מטוס וחברים

שלום. אבי מטוס הוא זמר רגאיי מהעבר. לצערינו הוא כבר לא עושה מוזיקה אלא מדריך טיולי ג'יפים באילת. האלבום שלו מצוין ואני יכול לעזור לך להשיג אותו ואת רוב האלבומים שביקשת. שלח לי מייל ל-arbel420@y ahoo.com דווקא על הספשל שלו ליוניטי לא שמעתי.... יש עוד הרבה רגאיי בעברית אם אתה מעונין - איאם, פישי (בן לביא), קנגורו, התקוה 6 ועוד... אהבה אחת, ראס ארבל
 
למעלה