שאלה שאולי לא קשורה

שירה777

New member
שאלה שאולי לא קשורה

וקצת מוזרה אולי, אבל אשמח לעזרה כלשהי... פרצו אלינו הביתה שבוע שעבר ולקחו הרבה תכשיטים שהיו יקרים (מאד!!!) מבחינה סנטימנטלית (בכלל לא אכפת לי הערך הכספי הגבוה). ברור לי שהסכוי למצוא את התכשיטים הוא קלוש, אבל בכל זאת חייבת לנסות לחפש - מישהו יודע איפה בדר"כ ממשכנים דברים כאלה? לאן מעבירים וכו'? המלצה איפה לחפש?! אני כמובן מוכנה ללכת ולקנות את התכשיטים בחזרה! (אנחנו גרים באזור ר"ג-ת"א, אז אני מניחה שזה משהו די באזור...) תודה מראש!
 

שלום30

New member
איפה לחפש

אני מקווה שהגשת תלונה במשטרה והם ניסו את מזלם במציאת טביעות אצבעות ונתת להם תמונות או את רשימת התכשיטים שנגנבו וכן פרטי אנשים חשודים אם היו לך. מעבר לזה, כל גנב והסיבה שבגינה הוא גנב את מה שגנב. אם הגנב חיפש כסף מזומן וזקוק לכסף באופן מיידי, הרי רוב הסיכויים הם שהגנב ילך עם התכשיטים וימכור אותם לסוחר באיזור או לאיש קשר שקונה ממנו את הסחורה באופן קבוע ובמחיר נמוך, אותו איש קשר יכול למכור את הסחורה אפילו באילת. במקרה כזה את צריכה לקחת איתך תמונות של התכשיטים ולעשות סיבוב בחנויות לשאול ולברר אם מישהו ניסה למכור להם או אם קנו ממישהו את התכשיטים האלה ויתכן שאם יש בחנות מצלמה גם תוכלי לקבל תמונה וכן לגשת לבתי משכונאות ולברר שם. ישנם סיבות רבות לגניבות ותלוי גם ברמת התחכום של הגנב, ולכן כדאי שתפרסמי במודעות רחוב ובאינטרנט את תמונות התכשיטים (אלא אם את חוששת שיחשבו שאת עשירה ויגיעו פורצים אחרים...) לפרסום הזה יש אפקט ולפעמים התוצאות חיוביות. יתכן שהגנב ינסה להשמיד ראיות ולהתיך את התכשיטים ואם אין לו את הציוד המתאים - הוא עלול לפנות לחנויות לצורפות ולמי שמתעסק עם התכה או קניית זהב במזומן. יתכן שהגנב ימכור הלאה והקונה (או הגנב) ינסו למכור אותם דרך האינטרנט באתרים כדוגמת איביי !! תוצאות חיוביות לא מובטחות מיד אבל שווה לנסות. אם את מוכנה לשלם עבור התכשיטים כדאי שתפרסמי מודעת עם תמונות התכשיטים ועם מספר הסלולרי שלך ולבקש מהגנב או ממי שקנתה בטעות את התכשיטים היקרים לך מבחינה סנטימנטלית להתקשר אליך ואת תשלמי לה \לו את הסכום שיבקש. בהצלחה.
 

שירה777

New member
תודה

אנסה להתקשר לחנויות משכון שונות. לא נראה לי שיש לי תמונות של התכשיטים. הם ישנים מידי... אני מוכנה לקנות אותם... כמה שיעלו!!!
 
תמונה

אם התכשיטים שיכים לקרובת משפחה תחפשי תמונה כשהתכשיטים היו עליה ויש הרבה חנויות משכון ששיכים לאנשים מפוקפקים שלא יגלו מידע אבל כדאי שתנסי
 
שירה את יכולה קצת להרחיב

מה יקר לך בתכשיטים ? מדוע הם כה יקרים לליבך ? ובמשך כמה זמן הם ברשותך לפני שנגנבו? אספר לך משהו אישי שלי לי יש כמה פריטים שהם יקרים לי מאוד מאוד חלק בגלל השווי כספי וחלק מבחינה ריגשית לא מזמן צילמתי אותם מכל מיני זויות ופוזות וכשאני רוצה להזכר בהם אני מסתכלת בתמונות במחשב ובקושי נוגעת בפריטים עצמם ולאט לאט אני מתרגלת להתגעגע ולהרגע בעזרת התמונות הברורות ולא מחייבת את עצמי להתעסק בפריטים עצמם את התמונות אני שומרת במחשב וגם בעוד דיסק או מייל ולכן זו שיטה טובה ביותר לשמר זכרונות וגעגועים שגם אם קורה אסון לפריטים המקוריים והם נעלמים אז יש את התמונות הברורות שלפעמים הם יותר טובות מהמקור !!! תחשבי על הרעיון הזה הוא עוזר ברוב המקרים ו משמר את התצורה ואת הזכרונות של הפריטים היקרים
 

שירה777

New member
תודה, אך מאוחר מידי...

אלו היו מספר תכשיטים של סבתי עליה השלום, שנפטרה לפני שנים רבות, ומלכתחילה כמעט לא היו לה תכשיטים, ועכשיו לא נשאר דבר. כל הגניבה הסתכמה בסכום כסף גדול יחסית, אך זה פחות משנה לי כרגע. כסף בא-כסף הולך. אך זה לא יכול לחזור ובאמת כואב הלב.
 
מאחלת לך שזה יהיה הצער היחיד בחיים שלך

ושישאר ברמה כזאת ולא יותר מזה
 

שלום30

New member
דוגמה קלאסית לגניבה שנמצאה לאחר שנה וחצי !

בזכות תמונות של הגניבה שפרסם הגנב באינטרנט... תיש נדיר שנגנב ממשק חקלאי ב-2009, אותר על ידי שוטרי מג"ב בסוף שנת 2009 התקבלה תלונה על גניבה של מספר עיזים כבשים ותיישים ממשק חקלאי באחד ממושבי השרון, כשבין בעלי החיים נגנב גם תיש שאמי שקיבל המתלונן מחברו - תיש נדיר ויקר בשווי של 10,000 ש"ח, המשמש להרבעה, אספנות ונוי. נסיונות המשטרה לאתר את בעלי החיים עלו בתוהו, עד שלפני כעשרה ימים התייצבו המתלוננים בימ"ר כפרי אלמוג של משמר הגבול, והציגו בפני החוקרים תמונות של התיש הגנוב שהופיעו באתר אינטרנט. לאחר פעילות מקדימה, פשטו בלשי היחידה על דיר ביישוב עילבון שם הוחזק התיש לפי החשד ואותרה במקום עז נוספת. המתלוננים שהיו בקרבת המקום, הגיעו עם כוח הבילוש וזיהו לשמחתם את התיש האבוד. שני חשודים במעורבות בפרשה, אב ובנו, נעצרו לחקירה בחשד לאחזקת רכוש גנוב. התיש, ששוויו כ-10,000 שקלים הושב לבעליו.
 

שירה777

New member
ואו! אז אתה אומר שיש עוד לאן לשאוף...

אני עדיין מחפשת כל הזמן בחנויות וכו' - לא מוצאת לצערי... סכוי טוב שהכל כבר הותך מזמן, לא?!
 

שלום30

New member
ועוד מקרה- מעצר גנב אופניים שפרסמם באינטרנט

ביום שבת התלונן אזרח בפני קצין משטרה מיחידת חורב על כך שאופניו נגנבו מחצר ביתו ברחוב בן יהודה בת"א וכי מזהה את אופניו שפורסמו למכירה באתר יד 2 באינטרנט. מדובר באופניים ששוויים כ-10,000 ש"ח. המתלונן קבע אתמול עם המוכר מפגש ליד משרד הרישוי בחולון תחת עינם הפקוחה של השוטרים ומשסיכמו על מחיר מכירה בסך 800 ש"ח ורשמו זכרון דברים, נעצר המוכר, יליד 1975 תושב עפולה כשהאופניים הגנובות ברשותו, לאחר שזוהו בוודאות ע"י המתלונן הושבו אליו. החשוד הועבר להמשך חקירה בתחנת לב ת"א והבוקר הובא לבימ"ש השלום בת"א. אמנם לגבי התכשיטים הסיכוי יותר קטן, אבל מי ידוע...
 
למעלה