שאלה שאלתית- לגבי השיר של להקת בלאגן- לצלול

שאלה שאלתית- לגבי השיר של להקת בלאגן- לצלול

שלום לכולם. אני אמנם אמא , אבל פשוט מעריצה שרופה של להקת בלאגן (ז"ל) . לא מזמן נזכרתי בשיר האלמותי והמשובח שלהם "לצלול". חיפשתי אותו בYOUTUBE ולא מצאתי. איפה אני יכולה להוריד אותו- האם עדיין מוכרים את הדיסק איפשהו?? ממש מתגעגעת לשמוע אותם! למה אין מופע איחוד?
 

gellerj

New member
עדיין יש את האלבום בחנויות

לא להוריד, בבקשה!
אני רכשתי את הדיסק לפני מספר חודשים (לכיוון השנה) בטאואר רקורדס, ובאותו זמן הדיסק נמכר שם בסט משולש יחד עם אלבום של הג'ינג'יות ומשהו נוסף. היה גם את האלבום בנפרד. בכל מקרה אלבום מומלץ - כל כולו ולא רק "לצלול", כדאי לקנות.
 

daniel9977

New member
נצל"ש: התקליט של להקת טאטו - חתוך תוכן

שלום שלום, למכירה התקליט המצוין של להקת טאטו מ-1988 בהופעה חיה במועדון הפינגווין המיתולוגי. העטיפה והתקליט במצב מצוין כחדשים. מגיע עם פוסטר הכולל את מילות כל השירים. המחיר הוא רק 100 ש"ח. ניתן תמיד ליצור איתי קשר דרך המסרים של תפוז. בברכה, דניאל.
 

daniel9977

New member
ברור לך שיש הבדל בין דיסק לתקליט, נכון?

תראי לי באיזו חנות את יכולה למצוא את התקליט ב-40 ש"ח ואתן לך את העותק שלי בחינם.
 
קניתי- ומצוין

אכן קניתי במארז משולש: שפיות זמנית, בלאגן והג'ינג'יות. סה"כ 60 ש"ח. שווה.
 

smaak

New member
חיפשתי את האלבום הראשון

שלהם הרבה מאוד זמן, ולא מצאתי אותו בחנויות הדיסקים. היתה לי רק קלטת מעידן טרום הCD. אם מישהו יודע היכן ניתן לרכוש אותו ויכול ליידע אותי- תבוא עליו הברכה (וזה בדוק, יש לי כוחות מיוחדים!).
 

daniel9977

New member
נצל"ש: התקליט פרח שחור של כרמלה גרוס ואגנר

חברי פורום יקרים, למכירה: התקליט המקורי של כרמלה גרוס ואגנר מ-1991. העטיפה והתקליט במצב מצוין כחדשים. התקליט מגיע עם הפוסטר המקורי. המחיר הוא רק 100 ש"ח. ניתן תמיד ליצור איתי קשר דרך מערכת המסרים של תפוז. בברכה, דניאל.
 
למעלה