שאלה שחלפה לה במוחי

שאלה שחלפה לה במוחי ../images/Emo8.gif

אממ.. ארבל אמר כאן באיזשהו הסבר שרידים זה אופייני לרגאיי.. יש שיר בעיברית (של זה לוקו אם אנ'לא טועה..) שמתחיל כמו השיר של זהר ארגוב!! יהיה מצחיק להגיד שיש לדה לוקו טיון על הרידים הזה
או שרק אותי זה מצחיק?!?!?! וגם יש כל מיני רידמים של היפ הופ כאלה, שוואלה כמה אמנים יושבים עליהם- אז לדעתי זה לא מדוייק להגיד וואלה רידמים זה רק ברגאיי... חחחחחחח מה אתם חושבים??!?! -כשף!
 

Jah 3

New member
לדעתי

נכון שרידימים קיימים גם בהיפהופ. אבל רק ברגאיי יש את התופעה הזו שהמון המון המון אמנים יושבים על אותו הרידים. בהיפ הופ זו לא הכוונה ואולי אפשר למצוא מספר ממש קטן של אמנים שעל אותו רידים. אבל רק ברגאיי זו הכוונה, שמפיק מוציא רידים חדש ושולח אותו לכל האמנים שיוציאו טיון חדש עליו. אין את זה בהיפ הופ. אבל זו רק דעתי...
 

Jah 3

New member
אני מתכוון גם

שככה כל אמן מקבל הזדמנות שווה להתחיל איתה. אותו הרידים. וככה רואים איזה אמן מוציא את הטיון הכי שורף. די יפה הקטע הזה, שכולם מתחילים מנקודה שווה, וחלק יוציאו טיון מעפן וחלק יוציאו טיון שורףףף.
 

Dtiup

New member
אפשרי אבל עדיין

בדר"כ בתרבות ההיפ הופ יש מאפיין שנקרא בייטינג.. בנאדם שלא עושה משהו מקורי.... הוא בייטר...(גנב נושך וכו'...) ולרוב בראגיי זה פופולרי לשבת על אותו רידים בלי להיות בייטר.
 

ZeusMan

New member
ממה שאני יודע.

Riddim זה מקצב בפטאווה, בא מהמילה האנגלית Rhythm... בהיפ הופ זה Beat ברגאיי Riddim ובכל סגנון אחר זה Rhythm... לדעתי ארבל היתכוון לעניין שהרידים כמו ש-JAH שלנו אמר הוא תופעה שיש רק ברגאיי מהכיוון של מספר אמנים ששרים על אותו מקצב.
 
../images/Emo121.gifטעות בידך:]

רידם-מקצב ביט-זה הפעימות של המשקל... יענו 1-2-3-4 1-2-3-4 או אם אתה ב-3 רבעים אז 1-2-3 1-2-3 וכו'...
 

ZeusMan

New member
ושאומרים תן לי ביט לא מתכוונים ל-

תן לי מקצב ? המילון אומר שזה גם מקצב וגם נקישה/פעימה (הפעימה של הלב היא HEARTBEAT) הפכתי קצת לד"ר קור...
 

Lagzieli

New member
השיר של סאב' ודה לוקו בפזמון רק

אבל זה רק סימפול. זה לא המקצב או הביט עצמו גם לסוליקו יש ביט עם סימפול של זוהר
 
למעלה