שאלה של בחורה נואשת

tbdkv

New member
שאלה של בחורה נואשת

אני צריכה לטוס לאירלנד בהקדם האפשרי.. העניין הוא כזה- כמה כסף אני צריכה להביא איתי לשהייה של בערך שלושה שבועות-חודש? זה אפשרי בכלל שמטיילת תשהה שם חודש? אני צריכה אישורים מיוחדים בשביל שהייה ארוכה? ובאירלנד משתמשים בכלל ביורו? יהיה לי איפה לישון כך שאני לא אצטרך להוציא כסף מיותר על לינה, ואני גם לא מתכננת שופינג מטורף. אני מדברת על הוצאות מחייה לחודש (אוכל, אוטובוסים, בירה). מישהו יכול לעזור לי?
 

Ice Age

New member
תשובות...

כסף - הייתי מביא משהו כמו 50-100 יורו ליום בשביל אוכל ונסיעות וקצת מסביב, בהנחה שיש לך איפה לישון. בכל מקרה קחי כרטיס אשראי ומקסימום תמשכי עוד (לדעתי בכל מקרה אל תביאי את כל הסכום מראש). האשרה לתיירים היא ל-3 חודשים למיטב זכרוני כך שלא צריך אישורים מיוחדים. משתמשים באירלנד ביורו.
 
שופינג מטורף???לא נראה לי...

הייתי באירלנד לפני שנתיים(גם כתבתי משהו על שופינג אז,את יכולה להסתכל בארכיון)מכל מקום,אם את מחפשת לעשות קניות שוות -את זה תמצאי לרוב בלונדון,אם כי יקר להחריד,ומדובר בבחורה שמבינה במיתוג ואקססוריז[אביזרי אופנה כאלו] אין ממש מה להתלהב ממה שיש לדבלין להציע בתחום האופנה,ותאמיני לי שבארץ היפה שלנו,יש דברים יפים לא פחות ובמחירים פחותים,וזה כולל כל מיני מדינות בחו"ל אז חבל על הכסף.מזכרות הייתי ממליצה לך לקנות +ברוב נאסא המרכזי בדבלין ישנם חנויות בהם תוכלי למצוא קפוצו'ון פוטר מצוין לימי החורף הקרים.לי יש אחד כזה בצבע ירוק עם הדגל וכתוב אירלנד באנגלית וכשאני לובשת אותו זה עושה לי געגועים טובים לשם ואני מתפנקת בו.
 

Fozzie

New member
../images/Emo80.gif../images/Emo12.gifואני מצטטת....*אהם*(../images/Emo9.gif)

"ואני גם לא מתכננת שופינג מטורף." אבל העיקר שעכשיו אנחנו יודעים שכדאי לסוע ללונדון.
האמת היא שבדיוק בשביל זה אני חוסכת. טיול אירלונדון גדול
 
לבנות: ../images/Emo91.gif"

אם אתן אוהבות תכשיטים/כובעים/צעיפים ועוד...יש בלונדון רשת חנויות שנקראת "אקססורייז"שם תמצאו את כל מבוקשכן,{אפילו בשדה תעופה של סטנסטד יש סניף-אם כי לא ממולץ ,וזה טיפ מנסיון אישי:עשו את כל הקניות והמחזות זמר "וכל-מה-שיכולתי-להספיק" יום לפני שחוזרים.מפני שאם "תדחסו" כמה שיותר,אפילו אם זה שעתיים לפני,יכולים לקרות דברים לא נעימים כמו ללכת לאיבוד בהמון סוער מלא בזרים תבינו לבד.וגרוע מזה.לכן ממולץ לנוח במלון להתקלח,לאכול משהו קל ולבוא ברוגע וב- בס22ה למטוס.תאמינו זה עובד ותהיה לכם טיסה קלה.
 

jonbaum

New member
יש להם גם סניפים באירלנד

לרשת עצמה קוראים Monsoon, שהיא חנות בגדים, ויש להם גם מעין רשת "משנית" בשם Accessorize ובה מוכרים מיני פיצ'יפקעס למיניהם. יש להם כמה וכמה סניפים בדבלין, כאשר הגדולים מביניהם נמצאים ברח' גרפטון ובקניון של Dundrum ומאיפה אני יודע את כל זה? כי זו גם אחת החנויות האהובות על אשתי. יש להם גם בדגים נפלאים לילדות (אם כי במחירים בשמים), אבל בשביל זה יש סיילים. למשל קנינו פעם שמלת מסיבות לילדה שלי - המחיר המקורי היה 75 יורו, וקנינו ב-20. אני מצרף תמונה.
 

jonbaum

New member
בתור יועצת קניות?

הבעיה שהיא לא קוראת עברית.... עוד עצה קטנה: לא מזמן היא נסעה יחד עם הדודה שלה למרכז קניות מסוג outlet שזה משהו כמו "עודפי ייצור" או משהו כזה. המקום נמצא בצפון אירלנד על הכביש הראשי בין דבלין לבלפסט, בין הערים Newry ל-Banbridge, בערך שעתיים נסיעה מדבלין. היא קנתה שם דברים בלי סוף, במחירים מצחיקים. היא קנתה בסה"כ 24 פריטים (בתחום הביגוד) מכל הסוגים - חולצות, מכנסיים, פליסים, חצאיות וכו', והכל עלה 250 פאונד, כלומר בערך 10 פאונד לכל פריט. האתר מצורף. בהחלט כדאי למי שמזדמן לאיזור.
 
אתה יודע מה...

אחרי שנכנסתי ללינק שלהם השם צילצל לי מוכר: בנות,אין צורך לנסוע עד אירלנד הרחוקה ואפילו על לונדון אפשר לוותר
פשוט לכו לרח' דיזנגוף בת"א ל{לא זוכרת מספר} או אלנבי ,יש שם חנות בשם מונסון שגם משווקת דברים מהארצות האלה,ויש להם עוד 2-3 סניפים{לא בטוח} והנה חסכתן שופינג מטורף.
 
חדש.../images/Emo204.gif

היי.בדיוק כמה ימים אחרי שכתבנו פה על הרשת החנויות "אקסוסרייז" של מונסון,תיפתח בישראל סניף ראשון של החנות.פשוט מישהו קרא את מחשבותי/או את השירשור פה :))) קבלו ציטוט(יונתן נראה לי שזה ידבר אלייך..)"גברים מנוסים שמטיילים עם נשותייהם בבירות הסטייל יודעים שהיתקלות בחנות לאביזרי אופנה מגלחת מהל"ז לפחות חצי שעה.עם הגיעה של הרשת המענגת לארץ"אקסוסרייז"סביר להניח שהתשוקה לעצור בכל סניף שלה תלך ותדעך".הסניף הראשון ייפתח בינואר 2008 בקניון איילון ויעוצב באופן זהה לכל חנויות הרשת בעולם".
 

jonbaum

New member
דווקא אשתי קונה בגדים יפים בדבלין

רק אל תשאלי אותי איפה היא קונה אותם כי זה לא בתחום האחריות שלי. מה שכן, כמו שאת אומרת, הדברים הטובים עולים הון, ולכן היא לרוב קונה בסיילים. חנות אחת שהיא הולכת אליה מדי פעם שאני דווקא כן מכיר נקראת EAST. היא נמצאת בקניון הענק DUNDRUM שנפתח לפני שנה וחצי בערך.
 

tbdkv

New member
תודה לכולכם+ עוד שאלה (זה לא נגמר..)

אוף אני אף פעם לא יודעת לאן לשרשר.. בכל מקרה תודה לכולכם על התשובות.. ולמרות שאני באמת לא מתכננת שופינג מטורף אני אקח לתשומת ליבי את ההמלצות שלך למקרה שבאמת יהיה לי כסף.. ועוד דבר- כמה זמן לוקח לחבילה להגיע בדואר מאירלנד לישראל ולהפך?
 
למעלה