שאלה של זהות !!

מוחמד5

New member
היהודים בעצמם צריכים להחליט

כאשר הם מגדירים עת עצמם כיהודים ,האם הכוונה היא ליהודים מבחינת שיכות דתית או לאומית !! כאשר נגיע למגוון רחב של דיעות על הגדרת הזהות ניתן להתקדם הלאה בדינוי הפורום. אני מבין את המשתמטים והמתחמקים מלענות על שאלת הגדרת הזהות.
 

webguy

New member
אז אני יסביר לך ..

מוחמד 5 רוצה להביא את הפורום למצב של הכרה שמדינת ישראל היא לא מדינה שהגדרתה על בסיס דת או לאום אלא מדינה של כל תושביה ..מבחינתו אני מניח למשל חוק השבות הוא חוק גזעני ..!! מבחינה טכנית ..מדינת ישראל היא מדינה סוברנית שהוכרזה על ע"י האו"ם שמירב המתנגדות להחלטה הם מדינות ערב ומה נאמר בהחלטה ...שפלסטין תחולק לשתי מדינות מדינה יהודית ומדינה ערבית ..!!! A. TERMINATION OF MANDATE, PARTITION AND INDEPENDENCE פרק 3 ...לדוגמא ..!!! Independent Arab and Jewish States and the Special International Regime for the City of Jerusalem, set forth in Part III of this Plan, shall come into existence in Palestine two months after the evacuation of the armed forces of the mandatory Power has been completed but in any case not later than 1 October 1948. The boundaries of the Arab State, the Jewish State, and the City of Jerusalem shall be as described אם כן נכתב בהחלטת האו"ם ... Jewish States ולצדה מדינה ערבית ..!!! שבעצם החלק המזרחי של פלסטין עבר לשליטת ירדן .. אז מדינת ישראל היא מדינה יהודית ..!!! והוגדרה כך עפ"י המנדט שניתן מהאו"ם ..ברור שלא סותר את ההחלטה שלכל התושבים יהיו חופש דת ושוויון .
 

webguy

New member
היהודים החליטו כבר ..

ערביי ישראל צריכים להחליט למי הנאמנות המוחלטת שלהם נתונה ..? לאומה הערבית או למדינת ישראל ..!! עד אז לא יהיה שוויון מלא ... ידברו על זה יבטיחו הבטחות לפני בחירות ..בפועל יטפטפו משאבים ... אבל שוויון מלא לא יהיה ... אף אומה וארץ לא תתקע לעצמה כדור בראש .... !! פולארד החליט שהנאמנות שלו נתונה למדינת ישראל והנה הוא משלם על זה ובגדול ..!!
 

מוחמד5

New member
אנחנו מדברים על הגדרות

אחר כך נדבר על תוצאות ,על חושבות, על זכויות....... שוי שוי
 

webguy

New member
קודם נחליט ..

אם אתה רואה במדינת ישראל מדינה יהודית ..? אני מניח שלא .... אבל כאמור יש החלטת או"ם ... אבל זכותך להתעלם ממנה ..רק תודיע את זה ...חה חה ..!!
 
ולא רק זה

גם ההמנון של המדינה מדבר על "להיות עם חופשי בארצנו" לא "להיות 2 עמים חופשיים בארצנו" המדינה הוקמה ליהודים תרצו או לא
 
בעיה

אתם חדשים. לא מכירים את מנהל הפורום. אם הייתם מכירים אותו , הייתם מבינים שהוא לעולם לא יכחיש יהדות [על סוגיה ופניה]. שנית.. בנוגע לזהות.. אני אדם בשר ודם ואין לי זהות. כל עוד מעטפת של זהות תפריד ביני לבין האחר בעולם המכוער הזה, אין לי זהות.
 
למעלה