שאלה

Trojan_Neo

New member
שאלה ../images/Emo35.gif

בתחילת אוקטובר 2001 רכשתי מוצר מחברת "שורש" ב-180 ש"ח. את המוצר החזרתי לאחר יומיים מכיוון שהיה פגום לאחר שנמסר לתיקון "וחזר". מבעל החנות נמסר לי שהוא לא קיבל את המוצר המתוקן. ומהחברה עצמה נמסר לי שהם מסרו את המוצר. וזו בעיה של בעל החנות יש לציין שכל הסיפור הזה כבר מתנהל קרוב ל-4 חודשים. יש מקום שאוכל להתייעץ בו. צרכן מאוכזב.
 

מוטקה

New member
עצה לניאו,בנוגע למכשיר

באפשרותך לתבוע את החנות והיצרן על אובדן/חוסר התיחסותם לאיבוד המכשיר. על פי חוקי הגנת הצרכן יש לך הגנה במיקרים כאלו,כל זאת בתנאי כמובן שיש לך אישורים מתאימים על תלונתך:מיסמך מסירת המכשיר לתיקון,כתב אחריות,תיכתובת ועוד. אשמח לסייע לך בהגשת התביעה ,ניסוח,יעוץ וכדומה לא תשלום, אם תפנה אלי לאימייל המצ"ב. [email protected] בברכה,מוטי.
 

odedg

New member
אם יש לך אישור מסירה מהחנות

אז אני לא חושב שיש מישהו אחר שאחראי בפניך . למי מסרת את "המוצר"?
 
למעלה