שאלה...

שאלה...

איך מוודאים שהפורום הזה לא הופך במה למפרסמים?... אם הייתי פריסומאית של מוצר מסויים- הייתי מכניסה לכאן הודעה שמשבחת את המוצר שלי. נדמה לי(תקנו אותי אם אני טועה) שבפורומים אחרים בתפוז, אסור לפרסם. ועכשיו פתחו פורום שלם לעניין?... האם יש איזה שהם חוקים לפורום, שמטרתם למנוע מהפיכת הפורום לפלטרופמה פירסומית?...
 
איך נדע שאת באמת אמא של שירה ?

יש דברים ששוה לקחת את ה"סיכון" בכדי לדעת ! אחלה פורום ואחלה רעיון
 

חיה ב

New member
../images/Emo50.gifלאמא של שירה, תקנון הפורומים

של תפוז אוסר פרסום מספרי טלפון בגוף ההודעה ואוסר פרסום לשמו בפורום, לצרכי פרסום יש לפנות להנהלת תפוז ולסגור ענינים איתם, מנהלת הפורום בודאי ערה לזה ואני מאמינה שתמנע זאת . אחלה נושא לפורום שיהיה
. חיה
 
../images/Emo6.gifחחחחחח אותי זה מצחיק!

צודקת אמא של שירה ועובדה היא שכל ההודעות כאן מפרסמות מוצרים וקוראות לילד בשמו ועדיין לא הזכרנו את החתימה של מרבית המשתתפים שמנצלים זאת על מנת למנף את עסקיהם הפרטיים. למען ההגינות , צריך להיות כפופים לתקנון תפוז האוסר פרסומות ויש להתרכז בשמו של הפורום עושים שוק , דהיינו לספר על קניות בשווקים ועל מציאות שרוכשים שם , ולא לספר על פסטרמות של מפעל נקניקים זה או אחר או יוגורט ברכות לפתיחה מהשכנים בבלוק ממול
 
הרעיון של הפורום הוא גם שווקים, גם סופרים, גם

חנויות מכולת, גם מוצרים שווים. הכל מכל וכל...
 
איך מוודאים שפורום ביקורת מסעדות אינו במה למפ

למפרסמים? אין כאן סגר הרמתי. אבל אני חושבת שניתן להבחין בין ביקורת גולשים עניינית ובין ביקורת של "כנסו כנסו".
 
קלעת בול אבל לא ענית לסוגיה

אכן ידוע שפורום מסעדות גדוש ומלא ביחצני מסעדות הדוחפים כל העת את המסעדות אותן הם משרתים אם על ידי ארוחה כביכול מצולמת ואם על ידי המלצה בנוסח הייתי, אכלתי.... מ-א-מ-ם ....ושאר ירקות. הנושא הזה שחוק נלעס שם עד תום והיו אפילו לא אחת התכתשויות מילוליות והאשמות קשות. כאן לא יתכן שיתקיים דיאלוג שברמה הבסיסית שלו יהיו ממליצים על מוצר זה או אחר , ותהיה בשל כך פרסומת חינם למוצר ויהיה מי שיהיה גם בעל אינטרס בנושא . לא תוכלי למנוע פרסומות, אלא אם הפורום ידון על נושאים כלליים על כתובות של שווקים נטו!
 

SimpleAim

New member
../images/Emo31.gif אני ממש לא מסכימה עם האמירה שלך

על פורום ביקורת מסעדות וגם על הפורום הזה. פורומים באינטרנט הם במה מצויינת להחלפת מידע "מהצרכן לצרכן" ללא גורמים מתווכים ותוך יצירת פרופיל המורכב ממגוון דעות. נכון, כאשר דנים על משהו אשר למישהו יש בו אינטרס ספציפי אז יש סיכוי שהוא ינסה להתערב ולשנות, אבל זה כך גם בשווקים - יש מי שמארגן אותם ומרוויח מעצם קיומם, לא? האם הדרך להתמודד עם מפרסמים / יחצ"נים / בעלי אינטרסים היא פשוט לא לדבר על נושאים שהם עלולים להתערב בהם ו/או להניח ש"כולם שקרנים" ונמנים עליהם? לטעמי, ממש לא. פרוסמות ברורות נמחקות ועם הזמן לומדים לזהותאת הנ"ל והם מוקעים בפומבי ע"י הגולשים בפורום ואז נוצר יותר נזק מתועלת. לא מזמן היה אצלנו דיון מאוד מעניין בנושא (גם מעל וגם מתחת להודעה שאני מקשרת אליה) שבו גם הבעתי את דעתי המורחבת.
 
מעניין יהיה, לקיים דיון עם פורום שיווק ופרסום

את אומרת שאפשר יהיה להבחין בקלות בין הודעה 'שתולה' ע'י מישהו שקיבל כסף לשבח מוצר, והודעה 'אוטנטית'? אני קראתי כמה הודעות כאן, והן נשמעו לי כמו פרסומת. אני מניחה שהן לא היו פרסומת, אבל ככה הן נשמעו. צריך לזכור גם, שבמשרדי פרסום וי'חצ, יושבים אנשים שניסוח ופסיכולוגיה זו המומחיות שלהם, והם יודעים, מי הסתם, לנסח בצורה ערמומית. בכל מקום אחר, הטוקבקים 'מריחים' לפחות חלק מהם. כאן, כשמראש מזמינים אותנו לשבח מוצר מסויים, אני מעריכה שלא 'תריחו' אותם. ישנן סוג אחד של הודעות, שבהן אין לי ספק שנכתבו ע'י צרכן ולא איש פרסום- אלה ההודעות, שכוללות לא רק סופרלטיבים, אלא גם חסרון או שניים של המוצר. ניקח לדוגמא את ההודעה שלך על השמפו לכלים. היא כללה תשבוחות, אבל גם חסרון של המוצר( במקרה הספציפי, שהוא פוגם בלק ציפורניים) אני מציעה לפתוח כאן דיון, עם מישהו מפורום שיווק ויח'צ. זה יכול להיות מרתק, ואולי גם יתרום כמה טיפים לזיהוי הודעות לא 'אותנטיות'.
 
למעלה