הרעיון של 180 ...
הדבר הכי חשוב זה לדעת להעביר את מרכז המישקל מהרגל האחורי לקידמי כאשר כבר היגעת ל מצב של 90 מעלות עם לא תעביר את המישקל לרגל הקידמית שבעצם נימצאת מאחורה עכשיו מה שיקרה זה שהחלק האחורי של הגלשן יכנס לך למים , נסה לעלות תמיד כשהגל הולך להישבר ככה אתה יכול גם להעזר בשבירה של הגל על מנת להשלים את ה 180 , אבל שוב החלק הכי חשוב זה העברת המישקל מאחורה לקדימה , ברגע שתתפוס את הרעיון הזה השאר כבר יבוא באופן טיבעי בלי שתשים לב ביכלל . בהצלחה ...