שאלה..

MUSIC DESIRE

New member
שאלה..

הורדתי (אל תדאגו שיהיה כסף נקנה..) את THE THEACHERS BACK של קרטל, פשוט בגלל ששמעתי מלא טיונים שלו ביוטיוב והוא מדהים. אבל האלבום ממש בינוני יחסית למה ששמעתי. אז מה הקטע, כל השירים השווים מחוץ לאלבומים? או שזה פשוט שירים שמלבישים על רידמים אחרים ואז נהיים מגניבים. אני לא כך מצליחה להבין. חוץ מזה. שיהיה אחלה של יום!
 

Carcass

New member
חח שאלה טובה...

אני איתך בענין ...ברוב המקרים צ'ונים שיוצאים בתור סינגלים או כחלק מרידים יותר טובים מאלבום,לדעתי ,לפחות בשנים האחרונות בדאנסהול..וזה לא רק קארטל.. אלו גם מבאדו,ביזי... בכלל באופן כללי אם אני מסתכל במבט לאחור היום יוצאים הרבה פחות אלבומים מלאים של דיג'יים מאשר לפני כמה שנים,שלא נדבר על עשור קודם וכ'ו..
 

ב ז ו ק ה

New member
שאלה טובה

בגלל האינטנסיביות של התעשיה והקצב שבו יוצאים שירים חדשים הקונספט של אלבום שלם וגמור כמעט ונעדר כמעט לחלוטין מהדאנסהאל כיום (מהאחרונים שכן זכורים לי כאלבומים זה האלבום הבכורה של מובדו ושל ביזי..). אלבומים שיוצאים לרוב הם פשוט ריכוז אחד של סינגלים שבאופן יחסי הצליחו ביחס לשירים האחרים שלא תפסו. הסיבה לכך היסטורית: הדאנסהאל ולפניו הראגה הם מוזיקה של תקליטנים במהות.ובעבר האפשרות לרכוש תקליטון ווינל 7 אינטש שמכיל שיר אחד ועוד גירסה כזו או אחרת הייתה נוחה הרבה יותר למי שניגן את המוזיקה הזו. ברגאיי (כולל ניו רוטס) לעומת זאת האלבומים חיים וקיימים כמובן. מה שעוד מאד נפוץ זה מיקסטייפים למיניהם שממוקססים ע"י תקליטנים ומחולקים/נמכרים ובהם שירי האומן ממוקססים במיקס אחד - לפעמים נשמע אפילו יותר טוב מדיסק רשמי של האומן. דבר מיוחד נוס - 2 אומנים ע"ג אותו דיסק - חצי דיסק אומן אחד וחצי דיסק אומן אחר - מאד מיוחד ומעניין. הרבה פעמים באמת קורה שהאומן מקליט את אותו שיר על כמה רידימים - ומה שתופס תופס. שבוע טוב.
 

gully god

New member
בגלל..

שכשמישהו מבזבז כסף על אלבום הוא מחפש אקסלוסיביות הוא מחפש טיונים שהוא לא ישמע בכל מקום תקחו למשל את האלבום האחרון של ואדו, הוא איכזב אותי לחלוטין,הוא פשוט לקח סינגלים שהצליחו ויצר פלייליסט של להיטים, אני לא אומר שהם היו רעים פשוט ציפיתי ליותר השקעה ובעניין קארטל האלבום שלו לא הצליח ממש אבל הוא צריך לקבל קרדיט על הניסיון
 
למעלה