שאלה

צמצמ4

New member
שאלה

אני מקווה שזה המקום הנכון ואני רוצה לשאול אם יש פה עילה למשהו לא תקין בהתנהלות שלהם
אני סטודנט בעיר מסוימת ובתחילת שנת הלימודים, אוקטובר 13,הבאתי 3 תלושי משכורת לקבלת הנחה בארנונה. אושר לי רק 25% מתוך 50% שנותנים בדכ לסטודנטים..התלושים היו של חופשת הקיץ וגבוהים מדיי ל50%. נאמר לי שכשאקבל תלושים נמוכים נעדכן לך את ההנחה במידה ויעמדו במבחן ההכנסה. אכן כך עשיתי לפני כחודשיים ולאחר התכתבויות וטרטורים אינסוף בגלל חוסר סנכרון ביניהם קיבלתי סוף סוף את ההנחה של ה50%.

עכשיו יש זיכוי רטרואקטיבית ושנת הלימודים מתחילה באוקטובר. זיכו אותי רטרואקטיבית רק עד ינואר ולא נובמבר דצמבר 13 כפי שהיו צריכים. התקשרתי למוקד שירות שם נאמר לי שזה יועבר למנהל לבדיקה להשלמת הזיכוי. לאחר יום חזרו אליי ולתדהמתי הפקידה אמרה לי שביטלו לי לגמרי את ההנחה של ה50% והחזירו לי אותה ל25% כי זה מה שהבאתי באוקטובר וזה מה שיש. באמת שלא ידעתי אם לצחוק או לבכות. דיברתי איתם בטלפון 1000 פעם ואפפעם לא אמרו לי דבר כזה ואף פקידה לא חשבה על הדבר הזה של "הבאת באוקטובר וזה מה יש". האם מה שהם עשו פה תקין? (בלי קשר לזה שזה אכזריות לשמה)

תודה.
 
יש לך איזה תיעוד לגבי מה שאמרו לך?

אני לא ממש יודע ומכיר את הנהלים, אבל יכול להיות שזה נכנס בגדר הבטחה שלטונית. וגם אם לא, אולי אפשר לתבוע אותם על בסיס זה שבזבזת זמן ומשאבים על הניסיון לקבל את ההנחה, בגלל טעות שלהם.
 

צמצמ4

New member
ודאי שיש תיעוד

החשבונית ארנונה החדשה לחודש מרץ-אפריל עם ההנחה שך ה50%..שפשוט בחשבונית הזו לא זיכו אותי עד הסוף..ואחרי שכבר שלחו לי תחשבונית של ה50% הנחה וביקשתי זיכוי מלא גם על החודשים שהיו צריכים לזכות אותי, החליטו לבטל לי את ה50% הנחה ולשלוח לי שוב חשבונית מעודכנת של 25% הנחה =\
 
למעלה