אמנם לא עבדתי בתפקיד הזה
אבל עבדתי בבנק לאומי ואני יודעת מה מהות התפקיד..
לא יוגעת אם שמת לב אבל בזמן האחרון יש מגמה של סגירת קופות וסגירת סניפים. כלומר יש צורך באנשים שיסבירו לאוכלוסיה מתקשה על כל מה שקשור לטכנולוגיה.
זה לא כזה קל לפעמים, יש אנשים זקנים או לא דוברי עברית או סתם מאותגרים טכנולוגית ובטוח שאם תלמד אותם היום, הם במקרה הטוב לא יידעו לעשות את זה מחר, ובמקרה הפחות טוב לא יבינו בכלל מה אתה רוצה מהם.
לגבי כדאיות המשרה - מה התנאים? מאמינה ששעות העבודה הן שעות פתיחת הסניפים...אבל מה השכר? תנאים סוציאליים?