שאלה

dory30

Well-known member
למי שיש מדיח BOSCH על השיש: קניתי אותו וקיבלתי אותו אתמול. הטכנאי אמר שיש לו מחזור בן שעה עבור כל התכניות. מדדתי על השעון ולוקח לו הרבה יותר זמן מהצפוי, לפעמים כמעט שעתיים. יש למישהו מושג מדוע? אני לא מצליח להשיג את השירות הטכני כדי לחלץ מהם תשובה.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
למי שיש מדיח BOSCH על השיש: קניתי אותו וקיבלתי אותו אתמול. הטכנאי אמר שיש לו מחזור בן שעה עבור כל התכניות. מדדתי על השעון ולוקח לו הרבה יותר זמן מהצפוי, לפעמים כמעט שעתיים. יש למישהו מושג מדוע? אני לא מצליח להשיג את השירות הטכני כדי לחלץ מהם תשובה.
מה כתוב בחוברת ההוראות?
אני לא מכירה מדיחים שאין להם כמה תוכניות (באורך שונה) ורובן יותר משעה בהדחה עצמה (ואחריה יכול להיות שלב ייבוש).
 

dory30

Well-known member
מה כתוב בחוברת ההוראות?
אני לא מכירה מדיחים שאין להם כמה תוכניות (באורך שונה) ורובן יותר משעה בהדחה עצמה (ואחריה יכול להיות שלב ייבוש).
רשום שיש ווסת טמפרטורה חסכוני, מה שלא קיים בכל הדגמים כולל שלי.
 

ויוי 25

Well-known member
לי יש מדיח בוש,
כנראה שכעת כפתור הטמפרטורה מכוון במדיח שלך משמאל על 70 מעלות,
אבל אם תזיז אותו ימינה ל- 50 או 45 מעלות חום,זה ייקצר מאוד את זמן ההדחה עד לתוכנית קצרה של 28 דקות .
 

ויוי 25

Well-known member
היי עוגיה קטנה,
הזכרת לי בקשר לשרות לקוחות :
רכשתי מכונת כביסה חדשה ,ואליה היה מצורף דף הוראות הפעלה בשפה הגרמנית בלבד,
בכול מקרה הפעלתי את המכונה לפי שהבנתי, אך בסיום פעולות המכונה התברר שאי - אפשר היה לפתוח את מכסה מכונת הכביסה ,
שנשאר תקוע במשך שעה מרגע סיום פעולות מכונת -הכביסה.

התקשרתי לחנות בה רכשתי את המוצר, והסברתי את הבעיה שמכסה המכונה לא נפתח וכל הכביסה שלאחר הסחיטה -נעולה בתוכה ,
המוכר אמר שהוא בעצמו יבקש מהשירות שישלחו אלינו טכנאי דחוף ותיכף הוא יעדכן אותי.
הם אמנם ענו מאוד מהר, אבל קבעו תור לטכנאי לעוד שבוע, כאשר היה ברור להם שהכביסה הסחוטה נמצאת בתוך המכונה .

המוכר שבחנות אמר, שהוא בעצמו ידבר עם המנהל של השירות ,ויסביר לו שהכביסה תקועה במכונה ושיסביר לנו איך לשחרר את המכסה הסגור.לאחר חצי שעה של המתנה,ניגשתי בעצמי למכונת הכביסה ושלפתי את התקע מהקיר ,ולהפתעתי המכסה השתחרר ונפתח.
התקשרתי לבעל החנות ואמרתי לו שכבר לא צריך להזמין טכנאי ,אהל יחד עם זאת זה לא הגיוני שמכול אנשי השירות ,,אף אחד לא העלה בדעתו להסביר לי לנתק את התקע מהקיר,כדי שהמכסה ישתחרר ,אלא העדיפו שאמתין עד שהטכנאי יתקשר ויתאם לי תור לעוד שבוע.
אמנם השירות שלהם מגיב מהר בטלפון ללקוחות ,
אבל מה התועלת בכך שאפילו לא מסוגלים לתת מענה טלפוני פשוט לפתרון מהיר ,לבעיה שאני פתרתי בעצמי.
אז ככה זה היום : גם שמשיגים שירות לקוחות זה שירות מהיר- וראש קטן.
 
היי. צודקת. כללית השירות בארץ רע. מוזר מאוד איך המכסה השתחרר בגלל ניתוק מהחשמל. בינתיים טוב שהסתדר לך

תשאלי אותם מה עלייך לעשות אם יקרה שוב

אולי בפורום חשמל יעזרו לך

אולי מישהו כאן יכול לענות. בהצלחה
 
נערך לאחרונה ב:
למעלה