שאלה?
שלום, אני ג'ני. סטודנטית לחינוך מיוחד במכללת אחווה. בחינוך לילדים עם לקות שמיעה מוכרות ארבע שיטות תקשורת עיקריות, (הגישה האוראלית, הגישה המנואלית, הגישה הכוללנית, הגישה הדו-לשונית) המתבצעות בשני ערוצי תקשורת: הידני, והמדובר. לכל שיטה ישנם יתרונות וחסרונות. אני מעוניינת לדעת מהם שיקולי הדעת המופעלים בבחירת הדרך ומי הארגון שעוזר ומנגיש מידע על השיטות הקיימות לחינוך ילדיכם כבדי השמיעה.עד כמה דעתכם כהורים קובעת בבחירה זו? האם היו קשיים שנתקלתם בהם בשימוש של הגישה? אם כן, מהם? תודה מראש על התייחסותכם ג'ני
שלום, אני ג'ני. סטודנטית לחינוך מיוחד במכללת אחווה. בחינוך לילדים עם לקות שמיעה מוכרות ארבע שיטות תקשורת עיקריות, (הגישה האוראלית, הגישה המנואלית, הגישה הכוללנית, הגישה הדו-לשונית) המתבצעות בשני ערוצי תקשורת: הידני, והמדובר. לכל שיטה ישנם יתרונות וחסרונות. אני מעוניינת לדעת מהם שיקולי הדעת המופעלים בבחירת הדרך ומי הארגון שעוזר ומנגיש מידע על השיטות הקיימות לחינוך ילדיכם כבדי השמיעה.עד כמה דעתכם כהורים קובעת בבחירה זו? האם היו קשיים שנתקלתם בהם בשימוש של הגישה? אם כן, מהם? תודה מראש על התייחסותכם ג'ני