שאלה

Adidason326655

New member
שאלה

האם לדעתכם יישום חיבור החטיבות והתיכונים (זה אומר שאם אני מסיים את בר-לב עכשיו אני עובר עם כולם ביחד לרבין) יועיל?
 

Adidason326655

New member
לא שמעתי עליו מעולם.

אין לנו מורים גברים בבית ספר חוץ מאסף המנהל.
 

סקוויד

New member
אני מכירה הראל קוממייייייייי

חחחחחח ונטע חזן ואנה [לאדעת שם משפחה]
 

moranheller

New member
../images/Emo13.gif

חח...נטע ואנה חברות טובות שלי... מי את? ואמ, אני ממש לא מסכימה עם זה. א. בגלל שאם מישהו ירצה ללכת למגמה ייחודית,והמגמה שהוא רוצה לא בתיכון שהוא אמור להיות? ב. כמה שאני אתגעגע לשכבה, לכיתה ולחברות שלי. בכל זאת זה כייף גם שכבה חדשה, מכירים ילדים חדשים. ג. וגם בגלל שאני בבר לב, ואני ממש אבל ממש לא רוצה להיות ברבין.
 

Pipe Dreamer

New member
ממש לא

מה עם כל מי שרוצה להגיע למוזיקה בכצה או גלילי? ומי שרוצה כדורעף או כדורסל? או תעשיה וניהול (לא שאני יודע למה מישהו ירצה ללכת לזה...)? אם עושים חיבור, אז צריך שבכל בצפר יהיו את כל המגמות, שזה משהו בלתי אפשרי, ולסגור מגמות יהיה אסון למערכת החינוך בכפ"ס שגם ככה לא בדיוק מתעלה על עצמה בשנים האחרונות
 

inbal88

New member
יש בזה יתרון

קודם כל המטרה בחיבור היא בראשונה לטעמי לצמצם אץ הפער בין התיכון לחטיבה. כשכל תלמיד מגיע לתיכון מחטיבה אחרת הרמה הלימודית לא שווה בהתחלה וזה לא מאפשר נקודת זינוק שווה לכל התלמידים בתחילת התיכון. דבר שני, במידה ויאחדו את החטיבות והתיכונים. הבחירה של העיריה באיזה חטיבה לשלוח אותך תהיה שונה... שכן כבר מהחטיבה יתאימו לך את החטיבה שתאפשר לך את המגמה.. נכון שזה לא פייר לתת לילד בכיתה ז' לבחור את המגמה שלו... אבל העיריה מודעת לבעיה הזו, היא עלתה באחת הישיבות... מה שכן, אני בטוחה שלא יימנעו מאף אחד ללמוד במגמה מסויימת. יהיה איזשהו סידור. תראו, אני לומדת בבי"ס שש שנתי. ומעבר לכל הבהלה שאתה מגיע לבי"ס שאתה פתאום הכי קטן בו... יש בזה המון יתרונות. התיכון זאת התקופה החשובה ביותר בתקופת הלימודים. והבי"ס מאפשר לכוון אותך כמה שיותר בהתאם לתיכון... אתה כבר תכיר את המערכת.. וחוצמזה זה חיסכון אדיר.. אני אף פעם לא למדתי בבי"ס שהוא חטיבה בנפרד אז אני גם לא מכירה את המציאות הזאת של חטיבות בנפרד מהתיכונים.. אבל אני יכולה לראות המון יתרונות בבי"ס שש שנתי.. חג שבועות שמח!! וחיים מאושרים!! ענבל.
 
תלוי מאיזה צד..../images/Emo85.gif תראה..

יתרון- אתה וכל הכיתה ביחד [לחלק כיף לחלק זה נזק].אתה לא צריך שוב לעבור תהליך של אנשים חדשים וכו.. חסרון-אם אני למשל רוצה להיות במגמה כל שהיא שלא נמצאת בתיכון שהחטיבה שלי התחברה איתו זה קצת [מאוד] מבאס
 
בעיני יש לזה יתרונות גדולים

גם מבחינת תקציבים , גם מבחינת הכרות עם המערכת וכך לא מבזבזים זמן ושעות לימוד בכדי להכיר את המורים ולהיפך. מעניין שזה היה בעבר מאוד נפוץ, מישהו יודע למה הפסיקו את זה? בכל אופן שאלה מצויינת. לא יודעת אולי זה מהווה בעיה מבחינת הצרכים הלימודיים, ואולי גם נחמד לשנות קצת את מקום הלימוד לפעמים. אבל עובדה שיסודי מוכיח את עצמו כמשהו חיובי.
 
למעלה