שאלה...

SHIR2003

New member
שאלה...

יש לי mp3 של lenco דגם xemio-301 למי שמכיר... משום מה כשאני מנסה להעביר שירים מהמחשב למכשיר מופיעה לי הודעה שזה לא אפשרי ולאחר-מכן תוקע לי גם את המחשב. בנוסף כל פעם שאני מנסה להפעיל טייפ מנהלים המכשיר נכבה. נראה לכם שזו בעיה עם הכרטיס זיכרון? יש איזה שהוא פתרון לזה?
מראש, שיר
 

יאיר B

New member
לא בטוח לגבי הזיכרון, אבל זו נשמעת

בעיה במכשיר עצמו. עד עכשיו הכל עבד טוב? יש עדיין אחריות (ישפאר נותנים שירות ללנקו)?
 

SHIR2003

New member
המכשיר עבד מצוין עד עכשיו...

ופתאום התחילו כל התקלות האלה. יש אחריות רק שישפאר לא מוכנים לתת שירות כיוון שזה דגם שהבאתי מחו"ל ולמרות שיש אחריות עולמית הם מסרבים לטפל בו. מסקנה: רצוי לא לרכוש מכשירים בחו"ל כי בארץ לא מטפלים בהם. נראה שבשבילי לפחות ה-mp3 הזה הוא כסף זרוק...
 

יאיר B

New member
ישפאר לא נותנת אחריות לשום מכשיר

שלא נקנה דרכה (גם אם יש לו אחריות בינלאומית מטעם היצרן). זה דבר ידוע. אני תמיד אומר "לא לרנות בחו"ל" אבל אנשנל חושבים דזה יותר זול ולא מעניין אותם השירות. צר לי על המכשיר שלך. ממליץ בעתיד על מכשירים קצת יותר טובים (מיצרנים יותר ידועים ובעלי מוניטין). אגב, ניסית לחבר אותו למחשב אחר (אולי הבעיה במחשב?)?
 

dani666

New member
וכאופציה אחרונה -

נסה לפרמט מחדש את הדיסק שלו - דרך המחשב צריך להיות fat16
 
מסקנה מצחיקה

הרי לעיתים אפשר לקנות בהפרש המחיר מכשיר לגיבוי... שירות לא שווה זהב וגם לא עלות כפולה של המכשיר עצמו. מהי אחריות אם מחירה כזה גבוהה? כל מקרה לגופו, מכשירים המיובאים בכמויות המתומחרים באופן סביר בהחלט עדיף לקנות בארץ.
 

יאיר B

New member
שני דברים רק אגיד על כך:

1. קרא את הכתבה הזו, ותחשוב מה היה קורה אילו קנה בארץ. 2. דין פרוטה כדין מאה.
 
אני חושב שפספסת את המסר בכתבה

הכותב לא קנה בארץ, אלה בחר במכשיר עם אחריות בין לאומית - כזה שאפשר לקנות בחו"ל ללא חשש (IBM). אכן, דין פרוטה כדין מאה - אי לכך, יש להזהר רבות לפני שקונים מהחזירים בארץ. המחירים שערורייתיים, כפי שאמרתי כמשל: בהרבה מקרים אפשר לקנות בחו"ל מכשיר נוסף לגיבוי ועדיין ישאר עודף. אחריות במחיר מכשיר נוסף -איננה- אחריות. כמעט כל הקניות שלי נעשו בחו"ל. אני משתדל לבחור בחברות להן אחריות בין לאומית. לא אשלם מחיר כפול על מוצרים עליהם המכס חלקי רק בשביל להעשיר ספק עלוב בארץ ואינני ממליץ לאיש לעשות זאת. כשהמחיר יקר יותר באחוזים בודדים, אפילו בעשרים אחוז - עדיף בהחלט בארץ, אז לא מדובר ביבואן חזיר. אחרת יש להזהר מהם כמו מאש. חצופים. להכליל ולומר שלקנות בחו"ל זה תמיד רע... זאת איננה צרכנות נבונה, אין כאן הערכה לכסף (שלא לדבר על ההתפשרות על דגמים ישנים).
 

dani666

New member
בתור אחד שקונה הרבה בחו'ל

אם כי EBAY בעיקר (הקנייה האחרונה - לא תאמינו - אבל סכיני גילוח ....) בעקרון לא כל דבר כדאי לקנות בחו'ל. בדוק לפני. ולגבי אחריות בין לאומית - אחלה שיש לך אותה. ברוב המקרים מה שזה אומר זה שבמקרה שיש לך תקלה הנציג בארץ ישלח את המכשיר שלך לתיקון בחו'ל או יזמין חלק ויחכה עד שיגיע. וזה במקרה שהנציג הוא בכלל נציג רשמי שמכיר באחריות בין לאומית. בכל מקרה - כל אחד ושיקוליו.
 
למעלה