לא יודעת מה המורה לתנ"ך רוצה
ממך בדיוק. זו שאלה תמוהה בעיני. בחיי מה שהם רוצים היום מתלמידי תיכון. מה זה למה היו שש בדיוק? כי ככה כתוב. לא לכל דבר יש הסבר רציונלי. מעבר לזה שש הוא מספר טיפולוגי שמתאים לצרכים של חול. זה הולך ככה. 7 ו-8 הם בדרך כלל שייכים לטיפולוגיה של על טבעי (יום קדוש - 7 או 8 (תלוי אם אתה מאמין בישו או לא...; שנת שמיטה - 7, וכדומה. שבע יותר קשור לקודש משמונה, למיטב ידיעתי). 3 הוא טיפולוגיה כמעט של הכל, ובעיקר של ריבוי (כשרוצים לדבר על המספר הכי קטן שמסמל קבוצה, הרבה), שלושה מלאכים, שלושה כוכבים וכדומה. שלוש וכפולותיו קשורים גם למושגים צבאיים. בדיוק כמו שאנחנו הסתדרנו בשלשות משום מה במסדרים בצבא. (כמה מטופש שזה היה), צבא של שלושת אלפים או ששת אלפים חיילים הוא צבא גדול, 60 ריבוא בני ישראל שיצאו ממצרים זה גם מספר של הרבה ישראלים (ולאו דווקא שבאמת היו שם בדיוק 60 ריבוא). 6 ערי מקלט זו גם כפולה של שלוש, כפי שהסבירו כאן, שלוש לכל צד. וזהו. לדעתי.