אני לא יודע מה פירושי הגדולים
כפי שרבי mgb שליט"א הביא - שכמובן כולם קודש-קודשים. אבל אני מבין את הפירוש אחרת (כמובן, ש - 70 פנים לתורה). ולפעמים אני רואה את פסוקי התורה, כשיקוף מדוייק של המציאות, וכמובן, הפסוקים עומדים במבחן-מציאות. זה מהפסוקים, שאני חושב שאני הכי מסתכל על המציאות - ואני אומר "וואו, התורה קלעה בול", לא היה אפשר להביע זאת טוב יותר. אני אפילו לא יכול לתאר איך אני רואה את זה במבחן מציאות, בפרטים של היום-יום. ואני לעומת המפרשים, רואה קשר מאוד אדוק, למה "ואל אישך תשוקתך" ו"והוא, ימשל בך" באים אחד אחר השני. המפרשים הקדושים פירשו שהכוונה שאל אישתך תשוקתך - אך עדיין, הוא ימשול בך, הוא יבקש לתשמיש, זה עדיין יהיה תלוי בו. אך איך אצלי זה עומד במבחן מציאות ? תופעה, ותוצאה ! ואל אישתך תשוקתך -> ועל כן, הוא ימשול בך. ומה הכוונה ימשול בך ? בתור אחד שבא מהחברה החילונית, ומי כמוך יודע - שגם אתה כך. הביזיון הכי גדול לנשים (ואני רק בן 15) היה כאשר הם התמסרו לגבר בשביל יחסי-אישות רח"ל. כאשר הם כל כך חשקו בגבר - ואף לא רק מבחינה מינית, אלא מבחינה התמסרות. זה גרם להם להגיע לרמת כזו שפלות - שלפעמים הגבר מתייחס אליהם כל כך בביזיון, פשוט "והוא ימשול בך", ממש כשפחה ואדון, והם - לא יפריע להם, לפחות לא כמו שיפריע לכל אדם נורמלי עם שכל ישר, הם יקבלו זאת - ישלימו זאת. אפילו ימשיכו להיות עם הגבר. למה ? כי אל אישך תשוקתך ! את תחשקי בו, ובגלל זה - זה יתן לו את הלגיטמציה למשול בך. ואני יכול להביא דוגמאות, שהאוזניים יתפלצו רק משלמוע - וגם מפאת חוסר צניעות, אני לא אביא. אבל זה פשוט כך. כאשר אל אישך תשוקתך, את תהיה מוכנה לרדת לרמת ביזיון ושפלות, שלא נראו בעולם - עד כדי כך, שהוא המושל שלך. ולמה ? רק מכיוון שהתשוקה שלך - אליו תהיה, לא רק מבחינה מינית כפי שציינתי, או כפי שפירשו כל המפרשים, אלא גם בחינה מינית - וגם מבחינת התמסרות. ואכן, אם הייתי צריך לסווג את פסוקי התורה, כאלו שעומדים הכי הרבה במבחן-מציאות (כמובן שהכל עומד ב - 100 % מבחן מציאות, וכל הבריאה מבוססת על האמור בתורה, שהרי הקב"ה הסתכל באורייתא וברא עולם. אז מהי כוונתי ? שבפשט, בשכלנו המוגבל, כאשר קוראים אחד-על-אחד, זה הדבר שהכי אתה אומר "וואו, זה 'בול' ככה!"), במקום הראשון, היו עומדים ה"קללות", על אדם וחוה.