ריניהיחידי
New member
שאלה,
מה עושים כשילד מנסח את עצמו מצויין בעל פה,מבין היטב את החומר אבל כשהוא מנסח את התשובות הוא כותב בשפה גבוה אבל בוחר מילים שמשבשות את המשמעות - לדוגמה במקום "היטלר החדיר את האידאולוגיה" היטלר הדליף את האידאולוגיה" או "רוסיה חשקה בשטח.." במקום רצתה.. בפועל היום אחרי שהוא מבין ומשנן את החומר - מבצע לא פשוט הוא עונה על שאלות ומקפיד על ניסוח אבל זה הופך את זה למאאאוד מעייף. יש רעיונות? תודה - יעל
מה עושים כשילד מנסח את עצמו מצויין בעל פה,מבין היטב את החומר אבל כשהוא מנסח את התשובות הוא כותב בשפה גבוה אבל בוחר מילים שמשבשות את המשמעות - לדוגמה במקום "היטלר החדיר את האידאולוגיה" היטלר הדליף את האידאולוגיה" או "רוסיה חשקה בשטח.." במקום רצתה.. בפועל היום אחרי שהוא מבין ומשנן את החומר - מבצע לא פשוט הוא עונה על שאלות ומקפיד על ניסוח אבל זה הופך את זה למאאאוד מעייף. יש רעיונות? תודה - יעל