שאלוון המאה הבאה

שאלוון המאה הבאה ../images/Emo98.gif

דיי חופר , אבל אחלה תעסוקה להעביר תזמן ולהכיר תאנשים פה יותר טוב ..אז קדימה .. צבע אהוב: צבע עיניים: צבע שיער: שיר אהוב: שיר שנוא: עונה מועדפת: חיה אהובה: סגנון לבוש אהוב: מאמין באלוקים? שומר כשרות? שומר שבת? בושם אהוב: ניחוחות אהובים? אש או מים? ים או יבשה? שמש או ירח? טראנס או ראפ? דיכאון או רוק? לועזי או ישראלי? מסנג'ר או אייסי? האם עישנת פעם? האם שתית אלכוהול? האם שברת משהו מעצבים? האם היית בים המלח? האם היית בחרמון? האם גנבת משהו? האם בגדת בחבר/ה שלך? האם היית בהודו? איך תקראי לילדים שלך? יש לך חיות? אם כן איך קוראים להן? האם יש לך קעקוע? איפה? אתה שומע מוזיקה ברגע זה? אם כן איזה שיר? אתה קנאי במערכות יחסים? מה השעה עכשיו? איזה יום היום? מאכל אהוב: שתייה אהובה: ארץ אהובה: עיר אהובה: ספר אהוב: חג אהוב: חג שנוא: אוהב סרטים מצויירים? אלי יצפאן או יאיר לפיד? פספוסים או ארץ נהדרת? פורום או צ'אט? חו"ל או ישראל? מטוס או מסוק? באיזה שעה הלכת לישון אתמול? אתה עייף? באיזה שעה אתה קם בשבתות וחגים? יום אהוב בשבוע? מקום בילוי מושלם לחברה ביום שישי? אתה אוהב את הים? לאן היית רוצה לטוס עכשיו? באיזה פורומים אתה נמצא? מה הדבר שבחיים לא תעשה? מה הפדיחה הכי גדולה שקרת לך אי פעם? מה את\ה עושה עכשיו?- מה הדבר אחרון שקנית?- עם מי דיברת פעם אחרונה?- איזה סרט ראית לאחרונה ואהבת?- עם איזה חבר\\ה בילית לאחרונה?- במה היה לך מבחן לאחרונה?- מה המשקה האהוב עלייך?- מה המאכל האהוב עלייך?- איזה חברת בגדים את\ה מעדיפ\ה?- איזה חברת נעליים את\ה מעדיפ\ה?- במה עשית שיעורים לאחרונה?- מה המקצוע הכי שונא עלייך?- מה המקצוע הכי אהוב עלייך?- מה את\ה רוצה להיות כשתגדל\י?- מה החיה האהובה עלייך?- איזה סוג מוזיקה את\ה מעדיפ\ה?- מי הן הזמרות המועדפות עלייך?- מי הם הזמרים המועדפים עלייך?- מה תוכנית הטלווזיה המועדפת עלייך?- מי האחרון שהתקשר אליך? מי האחרון שהתקשרת אליו? מי האחרון שסימס לך? מי האחרון שסימסת אליו? מי האחרון שחשבת עליו? מי האחרון שראית? את מי היית רוצה לראות עכשיו? נמצא במערכת יחסים? אם כן, כמה זמן כבר? אם לא, מתי היתה המערכת יחסים האחרונה שלך? מה היתה מערכת היחסים הכי ארוכה שלך? להשאר בקשר עם אקסים - כן או לא? יש לך אקסים שאתה עוד בקשר איתם? קרה לך שהתאהבת במין השני? מתי היתה הנשיקה הראשונה שלך?
 
אני ? D;

צבע אהוב: אולי אפרסק ? או כל מיני צבעים לא שיגרתיים במיוחד..וגם שמפניה צבע עיניים: חום בהיר יחסית.. צבע שיער: חום שיר אהוב: מללללא ! שיר שנוא: שירים מזרחיים S: עונה מועדפת: חוווווווווווווווווווווווורררף !!
חיה אהובה: כלבים ? סגנון לבוש אהוב: ג'ינס וטישרט מאמין באלוקים? כן שומר כשרות? כן שומר שבת? לא בושם אהוב: be delicious ניחוחות אהובים? יותר המתוקים.. אש או מים? אממ ניראלי אש.. ים או יבשה? יבשה שמש או ירח? ירח טראנס או ראפ? שניהם :) דיכאון או רוק? רוק לועזי או ישראלי? לועזי מסנג'ר או אייסי? אממ .. בימים אלה שנייהם לא .. האם עישנת פעם? לא האם שתית אלכוהול? אממ .. זה היה בר מצווה כולם שתו (; האם שברת משהו מעצבים? שברתי כן , מעצבים לא .. האם היית בים המלח? כן האם היית בחרמון? כן האם גנבת משהו? לא האם בגדת בחבר/ה שלך? לא ניראה לי.. האם היית בהודו? לא איך תקראי לילדים שלך? ליאור , לירן , שני , אור , רן .. יש לך חיות? כן , כלב אם כן איך קוראים להן? אוסקר החתיייייייייך :) האם יש לך קעקוע? לא איפה? - אתה שומע מוזיקה ברגע זה? לא אם כן איזה שיר?- אתה קנאי במערכות יחסים? - מה השעה עכשיו? 11:46 איזה יום היום? ראשון מאכל אהוב: כל מיני D: שתייה אהובה: מים ארץ אהובה: - עיר אהובה: תל אביב ? חיפה ? ספר אהוב: - חג אהוב: פורים ? פסח ? סוכות ? חג שנוא: - אוהב סרטים מצויירים? לא כ"כ יותר ממוחשבים :) אלי יצפאן או יאיר לפיד? שניהם ,לא ! פספוסים או ארץ נהדרת? ארץ נהדרת פורום או צ'אט? פורום חו"ל או ישראל? - מטוס או מסוק? מטוס באיזה שעה הלכת לישון אתמול? 2 ראיתי ספידרמן 2 אתה עייף? כן ! באיזה שעה אתה קם בשבתות וחגים? מאווחר .. יותר מהיוום זה בטוח.. יום אהוב בשבוע? כולם - חופש :) מקום בילוי מושלם לחברה ביום שישי? עזריאלי ? דיזינגוף ? אתה אוהב את הים? ככה ככה.. לאן היית רוצה לטוס עכשיו? תאילנד D: באיזה פורומים אתה נמצא? פה .. ועוד כמה די רדומים ועוד אחד לא בתפוז מה הדבר שבחיים לא תעשה? יאכל ג'וקים :) מה הפדיחה הכי גדולה שקרת לך אי פעם? - מה את\ה עושה עכשיו?- עונה על השאלון החוופר הזה ! מה הדבר אחרון שקנית?- טבעת ! עם מי דיברת פעם אחרונה?- פנים מול פנים אחותי ..בטלפון לא זוכרת.. איזה סרט ראית לאחרונה ואהבת?- ספידרמן2 ? עם איזה חבר\\ה בילית לאחרונה?- עם קלאווזס ומוויה הכפרות :) במה היה לך מבחן לאחרונה?- המבחן האחרון אני חושבת היה בחשבון או ספרות ? מה המשקה האהוב עלייך?- מים , ספרייט לפעמים קולה.. מה המאכל האהוב עלייך?- זה כבר היה לא ?! איזה חברת בגדים את\ה מעדיפ\ה?- קסטרו ? תמנון ? אנערף ?! איזה חברת נעליים את\ה מעדיפ\ה?-אדידס
אבל כל מיני איפה שרואים נעלים יפות :) במה עשית שיעורים לאחרונה?- כלום .!! חפש ! מה המקצוע הכי שונא עלייך?- ספווווווווווווווווווווווווווווווווווורט !! מה המקצוע הכי אהוב עלייך?- חשבון ?! מה את\ה רוצה להיות כשתגדל\י?- איין לי מושג ! מה החיה האהובה עלייך?- מה הקטע שחוזרים על השאלות ? איזה סוג מוזיקה את\ה מעדיפ\ה?- כל עוד זה באנגלית זה מתקבל אה וזה גם לא מרדים :) מי הן הזמרות המועדפות עלייך?- מלא.. מי הם הזמרים המועדפים עלייך?- כנ"ל מה תוכנית הטלווזיה המועדפת עלייך?- זה כבר יוווותר ממלא !! עווד מעט נמשייך.. זה היה ארוווך !!
 

ספירששש

New member
כמעט סיימתי לענות ואז הוא החליט

שהוא נתקע וזה היה ממש ממש בסוף אז כבר לא היה לי כח לענות מחדש..חח =]=]=]
 
למעלה