שאלון לחבריי הפורום!!

לירןןןן

New member
שאלון לחבריי הפורום!!

תנו ציון מ1 עד 10 (10 הכי טוב 1 ממש לא!) ריקרדו- אורי- איתי- אלחנן- אביב- יורם- יונתן- תומר- נעבור לבנות!! דנה- נורית- איריס- טלי- יעל- מור- לשיפוטכם!!!!!!!!!
 

נושונית

New member
מממ

ריקרדו-8,יש רגעים שזה ממש מזויף! אורי-9,שחקן מוכשר ועם הרבה נשמה! איתי-10,פשוט כבש אותי!!! אלחנן-4,צורת משחק קצת יותר מדי מגוזמת... אביב-10,מוכשר וחביב,מציג טוב את תפקיד האבא המנג'ס..:) יורם-מודב שלא ממש שמתי לב אליו..:\ יונתן-8,קטן ומוכשר בטירוף... תומר-10!פשוט 10!!!!כרזימטי ומוכשר! דנה-גם אליה לא ממש שמתי לב...אבל מסדרות קודמות שלה היא שחקנית מצוינת נורית- 7,יש רגעים,למשל בריבים, שזה נראה קצת מלאוכתי,אבל ממש לפעמים,ברוב הזמן היא מקסימה! איריס-10,מוכשרת וחמודה! טלי-6,פשוט מזויף... יעל-7,בקטע של ההורים שלה זה קצת מזויף מור-10,מצחיקה,מוכשרת וחמודה!!!
 

anaa1

New member
טוב..

ריקרדו-5 אורי-0 איתי-0 אלחנן-0 אביב-6 יורם-5 יונתן-1 תומר-10 נעבור לבנות!! דנה-1 נורית-1 איריס-1 טלי-5 יעל-9 מור-10
 
ואי ממש קטלת.. חחח

אני מרגיש ממש טוב עם עצמי שאני 5.. חחח למה את רואה את הסדרה אם את כלכך לא אוהבת?
 
יווווווו

בונא פוסטמה שאני ילמד אותך לחלק ציונים??? או שבשבילך 10 זה הכי גרוע...ו-0 הכי טוב?
 
שלי...

ריקרדו-3 אורי-1 איתי-5 אלחנן-1 אביב-5 יורם-4 יונתן-3 תומר-10 דנה-2 נואית-2 איריס-9 אלי-4 יעל-9 מור-10 למרות שאי אפשר לדרג כל כך משחק.. סהכ כולם מעולים
 
===>שלייי<===

אוקיי מהציוןן הקטן לגדול.. אביב-1 יורם-1 אלחנן-2 אורי-3 ריקרדו-4 יונתן-7 ו.. הכי יפה הכי מושלם הכי מושלםם.->תומר עם ציון 10 [חבל שאי אפשר יותר.. למה הייתי נותנת לו 10000000000] מהבנות: נורית-1 איריס-2 יעל-3 מור-4 דנה-8 טלי-10
 

נ91ר1ש

New member
טוב אז ככה......./images/Emo13.gif

אנשים בשבילי כולם 10!!!!! אין אחד פחות טוב מהשני כולם שחקנים מדהימים!!!!!!!!!!!!
 

תמיר1991

New member
הציונים שלי:

ריקרדו- 8: דמות מעולה, משחק אמין אורי- 9.5: דמות מצויינת ופורייה לתוכנית, משחק פנומנלי ואמין מאוד איתי- 7: שפוט ולפעמים מעצבן אלחנן- 0: פשוטו כמשמעו אביב- לא היו מספיק סצינות... יורם- 4: אם היה לי אבא כזה הייתי בורח מהבית... יונתן- 8: משחק טוב, דמות מעניינת ומקורית תומר- 6: אדם משחק מצויין, אבל הדמות עולה לי על העצבים דנה- 4: לא עלינו... נורית- 7: דמות לא נחמדה כל כך, אבל לימור גולדשטיין היא שחקנית נהדרת איריס- 9: דמות מעניינת, טובה ונחמדה, מוסיפה פן חדש לסידרה טלי- 2: גם 2 הנקודות הן רק כי היא שווה... יעל- 9: משחק מעולה ואמין, דמות מצויינת ומוסיפה רבות לעלילה מור- 6.5: לא מועילה, לא מזיקה, אלמה משחקת לא רע תמיר.
 

a y o o s h

New member
אמ.. טוב אז הציונים שלי הולכים ככה:

ריקרדו-9 יונתן אתה חמוד,מצחיק, ושחקן מעולה! זה 9 ולא 10 רק בגלל שאני חושבת שהתפקיד קצת לא מתאים לך... אורי-7 גם אתה שחקן טוב אבל הדמות שלך קצת מעצבנת אותי... סורי... איתי-10 לא רק שיש בך קסם אישי מדהים, אתה עושה את התפקיד שלך מעולה! יש בנות שאמרו ש"אתה שפוט של תומר" ודברים כאלה אבל זה רק מחזק את העובדה שאתה שחקן כל כך טב ואמין.. ישר כח! אלחנן-7 אביב-10 (אביב זה אבא של מור נכון?)מבחינתי הוא לא רק שחקן מעולה אני גם מאוד אוהבת את הדמות... יורם-5 איזה דמות מעצבנת... יונתן-10 ילד מרגש ונוגע ללב עם יכולות משחק מדהימות יחסית לגילו...! תומר- אויששש אתה כזה מתוק! כמה נראה לך שמגיע לך?? אמ... לי נראה 3... חח סתםםם 10!!! ואני אובייקטיבית לגמרי זה לא רק בגלל שאתה אח של יובל..
לדמות שלך יש יציאות מעצבנות אבל כבר מעכשיו רואים שזאת דמות שתתפתח ותתבגר ותגיע למקומות הנכונים... אה ודרך אגב אתה משחק אותה מעולה! דנה-7 קצת קרירה ורישמית מדי... נורית-8 מתוקה, רק חבל שהיא לא רואה מה יש מתחת לאף שלה והיא עסוקה כל הזמן בעבודה... איריס-8 את מקסימה ויפהפיה (למרות כל האיפור רואים את זה) אבל הדמות שלך טיפה מעצבנת...לפחות אותי.. טלי-5 סנובית מתנשאת ומעצבנת באמת! זה 5 ולא 0 רק בגלל שאני חושבת שכן יש לה יכולות משחק טובות... וגם בגלל שאני לא מכירה אותה במציאות אז אני לא יכולה לשפוט... יעל-8 חמודה..
אבל יש לה עוד מה ללמוד.. וזה לא בקטע של להעליב או משהו אני חושבת שאת משחקת יפה מאוד אבל עדיין לא באופן מושלם.. מור-9 וכל מילה מיותרת...
 
בונאאאאא

את פעורה!!!!! מי שם עליך?!?!?...כולם שחקנים טובים!!! תהיי הבמאי נדבר!...ועל מה את מדברת??...טלי אולי קקי...אבל מיכאלה שחקנית מעולה...גמני שונאת את הדמות של טלי וזה בדיוק מה שמנסים לגרום לצופים!...והינה עובדה שכולם שונאים אותה...זה רק מראה שאת התפקיד שלה היא עושה מעולה!!! וספיררר...היא אלופה!! גם אלמה אין כמותה...!!! מי את שתחלקי ציוני...נשבעת לך אם היית לידימהייתי שוברת לך את השיניים! פעורה!!!!
 
חחחח

קודם כל תודה לכולם.....תגידו.....אתם זוכרים שאני מת עליכם!!!!!
ואחר כך....לזאת שכעסה על איוש...(הכפרה) מי נתן לה לחלק ציונים...אחחחח בעיות הקשב וריכוז של אנשים....להזכיר לך?? זה המשחק!
 
למעלה