שאלון לשנה האזרחית החדשה!!

שאלון לשנה האזרחית החדשה!! ../images/Emo65.gif

אז היום מתחילה לה עוד שנה חדשה... עברנו את 2006! ועם המון ציפיות נכנסת לה 2007! השנה שחלפה: מה הדבר הטוב שקרה בכפר סבא? מה הדבר הרע שעבר על העיר? משהו ששימח אותך במיוחד בעיר: משהו שגרם לך להיות מאוכזב... היה משהו שגרם לכם להיות גאים בעיר? משהו שהביך אותכם שאתם מכפר סבא... השנה החדשה: מה היית הכי רוצה שיקרה השנה? הדבר שהכי את/ה מצפה לו... איחול לעיר... איחול לכולנו... האם השנה הזאת תהיה טובה מקודמתה? שאלון אישי: דבר שריגש אותך... משהו שהעלה חיוך על פני(י)ך... דבר שלמדת השנה על עצמך או על העולם... הדבר הכי טוב שקרה לי השנה... משהו שהייתי רוצה שיהיה בשנה החדשה... שיהיה לכל חברי פורום כפר סבא שנה אזרחית חדשה ונפלאה!
אני מקווה שהפורום שלנו רק ימשיך לפרוח ולגדול שהעיר שלנו תמשיך להיות מקסימה ומיוחדת
אז מי הראשון שיענה על השאלון?
 
שלון מעולה../images/Emo70.gif מי עונה שני../images/Emo35.gif

השנה שחלפה:
מה הדבר הטוב שקרה בכפר סבא?
אני חושבת שיציאה מגירעון ותחילה של בניית הפארק זה בין הדברים הטובים. ומרכז הצעירים, למרות שהוא כבר נכלל בשנה הקרובה.
מה הדבר הרע שעבר על העיר?
שעדיין החינוך לא בעדיפות הראשונה, ועדיין אין מקומות בילוי לבני נוער, ועדיין יש ירידה נוראית בילודה בעיר- העיר מזדקנת.
משהו ששימח אותך במיוחד בעיר:
שתקציב הנוער גדל.
משהו שגרם לך להיות מאוכזב...
מלגות לסטודנטים של קרן ספיר ובכלל ההתייחסות לסטודנטים הלומדים בעיר.
היה משהו שגרם לכם להיות גאים בעיר?
היינו בידיעות כמה פעמים, לא זוכרת אם זה היה טוב או רע.
משהו שהביך אותכם שאתם מכפר סבא...
הראל סקעת
השנה החדשה:
מה היית הכי רוצה שיקרה השנה?
הייתי רוצה בתור תושבת צעירה שיהיה לי גם ביטוי בעיר. בתור בת נוער היה לי את מרכז הנוער לפעול בו ולהפעיל את עצמי בו ועכשיו אני מרגישה שאין לי כלום, אלא אם יש לי הרבה כסף לשלם.
הדבר שהכי את/ה מצפה לו...
לעבור לדירה משלי בכפר סבא.
איחול לעיר...
שנהיה מופת לשאר הערים ונצליח להעלות את הרמה שירדה בשנים האחרונות.
איחול לכולנו...
שנהיה הדור שדואג לעיר ולא זה שבורח ממנה.
האם השנה הזאת תהיה טובה מקודמתה?
בטוח
שאלון אישי:
דבר שריגש אותך...
שהפורום שלי זכה במקום הראשון.
משהו שהעלה חיוך על פני(י)ך...
חבר שלי, שמעלה כל הזמן חיוך על פני.
דבר שלמדת השנה על עצמך או על העולם...
למדתי שאני חזקה, ושאסור לי לוותר לעצמי בשום דבר.
הדבר הכי טוב שקרה לי השנה...
חבר שלי והאהבה שלי לעצמי
משהו שהייתי רוצה שיהיה בשנה החדשה...
הצלחה בכל תחומי החיים ואמונה בעצמי.
אז מי הראשון שיענה על השאלון?
אני
 

ba r2 0 1 0

New member
איזה קטע... אני! ../images/Emo6.gif

חחח
אז.... השנה שחלפה: מה הדבר הטוב שקרה בכפר סבא? אני חושב שאחרי כל כך הרבה שנים באמת ההתחלת הבנייה של הפארק זה דבר משמעותי שקרה פה. מה הדבר הרע שעבר על העיר? המשך מגמה של סגירת בתי"ס. אחרי בן צבי, השרון וארן-המטרה עכשיו היא לסגור את המר (החטיבה הדתית היחידה בעיר ובכלל באיזור לבנים). משהו ששימח אותך במיוחד בעיר: שסוף סוף הפועל כפ"ס הצליחו לשרוד בליגת העל ולא ירדו שוב אחרי שהם עלו. משהו שגרם לך להיות מאוכזב... לא עולה לי עכשיו... היה משהו שגרם לכם להיות גאים בעיר? אממ... העיר זכתה בתחרות הגינה הכי יפה (הכי מטופחת מבחינת צמחייה)?
משהו שהביך אותכם שאתם מכפר סבא... זה שאתמול בחדשות בכתבה על השפעת שמתפשטת הראו את גן אמא אווזה מכפ"ס. חח סתם. גם לא עולה לי כרגע. השנה החדשה: מה היית הכי רוצה שיקרה השנה? יהיה שלום. ושהזאת שקוראת מי מלכת היופי (הרוסיה) תתחלף. הדבר שהכי את/ה מצפה לו... לראות את הפארק מוכן
איחול לעיר... שכל התושבים בה יהיו מרוצים וגאים בה. ושהחינוך בעיר יחזור לאן שהוא היה. איחול לכולנו... שנהייה בריאים! האם השנה הזאת תהיה טובה מקודמתה? למה לא?
אמן! שאלון אישי: דבר שריגש אותך... וואו לא עולה לי משהו עכשיו... משהו שהעלה חיוך על פני(י)ך... המחנכת שלי שניסתה לצעוק עלינו בלונדון שלא היה לה קול. אוי זה היה מצחיק כל כך
דבר שלמדת השנה על עצמך או על העולם... בכל דבר צריך למצוא את הטוב ולהסתכל עליו ! הדבר הכי טוב שקרה לי השנה... הכיתה בתיכון! משהו שהייתי רוצה שיהיה בשנה החדשה... שכולם יהיו שמחים! ועם חיוך כזה נחמד
שתהייה לכולם שנה אזרחית טובה ומוצלחת
 
אני אני [:

השנה שחלפה: מה הדבר הטוב שקרה בכפר סבא? מה הדבר הכי טוב? יומנוער! וגם פארק כפרסבא וגם שהגרעון עומד על מספר יחסית נמוך... מה הדבר הרע שעבר על העיר? אין מקומות בילוי לנוער וכתוצאה מכך אנשים הולכים מכות. משהו ששימח אותך במיוחד בעיר: הקמה של הפארק. משהו שגרם לך להיות מאוכזב... אין מספיק מקומות בילוי ): היה משהו שגרם לכם להיות גאים בעיר? קיבלנו את פרס העיר הכי יפה [או שזה היה שנה שעברה? O:] משהו שהביך אותכם שאתם מכפר סבא... D: אה...אין. השנה החדשה: מה היית הכי רוצה שיקרה השנה? שיפתח פארק כפר סבא. הדבר שהכי את/ה מצפה לו... איחול לעיר... שהשנה הזאת יפתחו מקומות בילוי לבני הנוער ופארק כפר סבא יפתח ויעלה על פארק רעננה. איחול לכולנו...שנה טובה האם השנה הזאת תהיה טובה מקודמתה? אין לדעת [:
 
למעלה