שאלון סוציומטרי
שלום זו לי הפעם הראשונה בפורום הזה, ואם לומר את האמת, באינטרנט בכלל. אני מהנדסת תוכנה ועד לפני שבועיים סירבתי להכניס את ה"מפלצת האוכלת" שנקראת מחשב לביתי מתוך מחשבה שיש לי את זה מספיק בעבודה. אז רק עכשיו אני לומדת איזה עולם מופלא האינטרנט פותח בפני. ולעניין - אני עובדת בחברת הייטק. בשבועות האחרונים התקיים אצלנו שאלון סוציומטרי שבו כל אחד יכול לקבל משוב אנונימי מהאנשים שעובדים איתו. אני רוצה לשתף/ להתייעץ על תוצאות הסוציומטרי שלי. אני מנהלת של כ 10 אנשים והיה נורא ברור שמי שעובד מתחתי מרוצה אפילו מאוד. ואילו לדרג הניהולי (כ 3-4 אנשים רלוונטים, לא רק הבוס הישיר שלי) היו יותר הערות. ידעתי את זה אבל הלחץ היום יומי וכנראה גם מבנה אישיותי סחב אותי לתת יותר תשומת לב לקבוצה שתחתי ופחות לניהול לוחות זמנים, הצפת בעיות כלפי מעלה ובכלל ריצוי המנהלים. חברה טובה ויותר מנוסה בניהול אמרה לי - את צריכה לדאוג ברמה היומיומית שאותם 3-4 מנהלים ישמעו ממך כל יום או בטלפון או במייל או פנים אל פנים א) כדי שירגישו שהקבוצה עובדת והפרויקט מתקדם ב) זה קצת מחניף לאגו ההתיחסות התמידית הזו ג) זו הדרך באמת לטפל בבעיות שבהן הם יכולים לעזור לי עשיתי את זה במשך שבוע וכבר אני רואה שיפור בשביעות הרצון. יותר דוחות, יותר שיחות מזדרון (קצרות, אני לחלוטין לא אוהבת בזבוז זמן) אבל זו בעצם הנקודה שהמאמץ הזה שגוזל נניח שעה-שעתיים גג ביום הוא לא בזבוז זמן. אשמח לתגובות, סיפורים אישיים על יחס וניסיון כלפי הדרג הניהולי.
שלום זו לי הפעם הראשונה בפורום הזה, ואם לומר את האמת, באינטרנט בכלל. אני מהנדסת תוכנה ועד לפני שבועיים סירבתי להכניס את ה"מפלצת האוכלת" שנקראת מחשב לביתי מתוך מחשבה שיש לי את זה מספיק בעבודה. אז רק עכשיו אני לומדת איזה עולם מופלא האינטרנט פותח בפני. ולעניין - אני עובדת בחברת הייטק. בשבועות האחרונים התקיים אצלנו שאלון סוציומטרי שבו כל אחד יכול לקבל משוב אנונימי מהאנשים שעובדים איתו. אני רוצה לשתף/ להתייעץ על תוצאות הסוציומטרי שלי. אני מנהלת של כ 10 אנשים והיה נורא ברור שמי שעובד מתחתי מרוצה אפילו מאוד. ואילו לדרג הניהולי (כ 3-4 אנשים רלוונטים, לא רק הבוס הישיר שלי) היו יותר הערות. ידעתי את זה אבל הלחץ היום יומי וכנראה גם מבנה אישיותי סחב אותי לתת יותר תשומת לב לקבוצה שתחתי ופחות לניהול לוחות זמנים, הצפת בעיות כלפי מעלה ובכלל ריצוי המנהלים. חברה טובה ויותר מנוסה בניהול אמרה לי - את צריכה לדאוג ברמה היומיומית שאותם 3-4 מנהלים ישמעו ממך כל יום או בטלפון או במייל או פנים אל פנים א) כדי שירגישו שהקבוצה עובדת והפרויקט מתקדם ב) זה קצת מחניף לאגו ההתיחסות התמידית הזו ג) זו הדרך באמת לטפל בבעיות שבהן הם יכולים לעזור לי עשיתי את זה במשך שבוע וכבר אני רואה שיפור בשביעות הרצון. יותר דוחות, יותר שיחות מזדרון (קצרות, אני לחלוטין לא אוהבת בזבוז זמן) אבל זו בעצם הנקודה שהמאמץ הזה שגוזל נניח שעה-שעתיים גג ביום הוא לא בזבוז זמן. אשמח לתגובות, סיפורים אישיים על יחס וניסיון כלפי הדרג הניהולי.