שאלון ....פתוח לכולם

shimshimit

New member
שאלון ....פתוח לכולם ../images/Emo58.gif

שלום ושנה טובה לכולם
שמי שמרית סטודנטית לתקשורת הכותבת עבודה סמינריונית עלינו מעריצי אופרות הסבון. לשם כך אני מציבה שאלון ואודה לכם מאוד אם תשתפו איתי פעולה ותענו עליו -The More The Merrier
כל שעליכם לעשות הוא לכתוב את מס' השאלה ,מקף ואז האות של התשובה. זהו. באלה 2. רק לכתוב את מס' השאלה ושם הדמות ובשאלה 3. את התכונות כולן מדורגות. 1. באיזו תדירות את/ה צופה באופרות סבון? א. תמיד ב. לרוב ג. לעיתים רחוקות ד. אף פעם לא. 2. ציין/ני את הדמות האהובה עלייך ביותר: ויקטור ,ניקי, ג'ק, אשלי ג'יל, ביל, קאסי 3. עד כמה, באופן יחסי, מאפיינות התכונות הללו את הדמות שאתה אוהב ? דרג מ 4-1 כש: ( 1. מאפיינת מאוד2. מאפיינת למדיי 3. לא כל כך מאפיינת 4. כלל לא מאפיינת.) א. רגשנות ב. אסרטיביות ג. יופי ד. חוכמה 4. האם דמויות הנשים באופרות סבון ותכונותיהן דומות למציאות? א. דומות מאוד ב. דומות למדיי ג. לא כלכך דומות ד. כלל לא דומות.. 5. ציין/ני את התכונה העיקרית המאפיינת את דמות הגבר באופרת הסבון א. רגשנות ב. רציונאליות ג. הססנות ד.אסרטיביות. 6.האם דמויות הגברים באופרות הסבון ותכונותיהם דומות למציאות? א. דומות מאוד ב. דומות למדיי ג. לא כל כך דומות ד. כלל לא דומות. 7. ציין/ני את התכונה העיקרית המאפיינת את דמות האישה באופרת הסבון א. רגשנות ב. רציונאליות ג. הססנות ד.אסרטיביות. 8. חווה/י דעתך: אופרות הסבון מייצגות ומחזקות סטריאוטיפים מיניים מסורתיים ומשקפות ערכים דומיננטיים שעדיין קיימים בחברה. א. מסכים בהחלט ב. מסכים ג. מתנגד ד. מתנגד מאוד. מקווה שנהנתם ותודה.
 
יופי שאלון!!!! דרך להעביר את הזמן

1. ג 2. ויקטור 3. א-2, ב-1, ג-2, ד-1 4. ב 5. ב 6. ב 7. א. 8. א בכיף!! שמחתי לענות!!!
 

enicegirl

New member
אנסה לענות:

1. באיזו תדירות את/ה צופה באופרות סבון? ב. לרוב 2. ציין/ני את הדמות האהובה עלייך ביותר: אשלי 3. עד כמה, באופן יחסי, מאפיינות התכונות הללו את הדמות שאתה אוהב ? א. רגשנות - 3 ב. אסרטיביות - 1 ג. יופי - 2 ד. חוכמה - 3 4. האם דמויות הנשים באופרות סבון ותכונותיהן דומות למציאות? ג. לא כלכך דומות 5. ציין/ני את התכונה העיקרית המאפיינת את דמות הגבר באופרת הסבון ד.אסרטיביות. 6.האם דמויות הגברים באופרות הסבון ותכונותיהם דומות למציאות? ג. לא כל כך דומות 7. ציין/ני את התכונה העיקרית המאפיינת את דמות האישה באופרת הסבון א. רגשנות 8. חווה/י דעתך: אופרות הסבון מייצגות ומחזקות סטריאוטיפים מיניים מסורתיים ומשקפות ערכים דומיננטיים שעדיין קיימים בחברה. ב. מסכימה.
 

דבירית1

New member
מה זה אסרטיביות? האם הכוונה לשאפתנ?

סליחה על הבורות אבל אף פעם לא ידעתי את הפירוש המדויק של המילה. זו ההזדמנות כדי לענות בצורהבב מדויקת.
 

shimshimit

New member
אסרטיביות

בתשובה לשאלתך: באופן כללי - אדם אסרטיבי הוא זה שמשיג את מטרותיו, יודע לשים גבולות, מודע לרגשותיו, מביע את רגשותיו ודעותיו בלי לחשוש ובלי לפגוע באחרים. אדם אסרטיבי מרוצה מהתנהלותו ומחייו, בעל דימוי עצמי חיובי ובעל ערך עצמי גבוה.
 

דבירית1

New member
תודה על הסבר וכעת אענה

1-ב 2-אשלי 3- 1. חוכמה 2. רגשנות 3. יופי 4. אסרטיביות 4.-ב 5-ד 6-ג 7-א 8-ב
 

dvd3434

New member
ושלי

קודם כל חבל שסימנת את ההודעה בספויילר...בגלל זה לא קראתי אותה- ועכשיו לתשובות: . באיזו תדירות את/ה צופה באופרות סבון? א. תמיד ב. לרוב ג. לעיתים רחוקות ד. אף פעם לא. ג. (אחת לשבוע) 2. ציין/ני את הדמות האהובה עלייך ביותר: ויקטור ,ניקי, ג'ק, אשלי ג'יל, ביל, קאסי ויקטור- כמובן 3. עד כמה, באופן יחסי, מאפיינות התכונות הללו את הדמות שאתה אוהב ? דרג מ 4-1 כש: ( 1. מאפיינת מאוד2. מאפיינת למדיי 3. לא כל כך מאפיינת 4. כלל לא מאפיינת.) א. רגשנות ב. אסרטיביות ג. יופי ד. חוכמה א4 ב1 ג2 ד1 4. האם דמויות הנשים באופרות סבון ותכונותיהן דומות למציאות? א. דומות מאוד ב. דומות למדיי ג. לא כלכך דומות ד. כלל לא דומות.. ב 5. ציין/ני את התכונה העיקרית המאפיינת את דמות הגבר באופרת הסבון א. רגשנות ב. רציונאליות ג. הססנות ד.אסרטיביות. ד 6.האם דמויות הגברים באופרות הסבון ותכונותיהם דומות למציאות? א. דומות מאוד ב. דומות למדיי ג. לא כל כך דומות ד. כלל לא דומות. ג 7. ציין/ני את התכונה העיקרית המאפיינת את דמות האישה באופרת הסבון א. רגשנות ב. רציונאליות ג. הססנות ד.אסרטיביות. א 8. חווה/י דעתך: אופרות הסבון מייצגות ומחזקות סטריאוטיפים מיניים מסורתיים ומשקפות ערכים דומיננטיים שעדיין קיימים בחברה. א. מסכים בהחלט ב. מסכים ג. מתנגד ד. מתנגד מאוד. א
 
למעלה