שאלון קצר לסופ"ש...

שאלון קצר לסופ"ש...../images/Emo192.gif

או יותר נכון לסיכום השבוע...( ולא רק צח"מ!!)
מהי הסצנה שעשתה לך את השבוע?
סצנה טיפשית שהיית מוותר עליה
דמות שממש אהבתי השבוע
דמות שלא סבלתי השבוע
הזוג החמוד של השבוע
הזוג הדביק והבלתי נסבל של השבוע
שיר השבוע שלא יוצא לי מהראש
תוכנית הטלויזיה שראיתי השבוע וממש נהנתי
ידיעת השבוע שהסעירה אותי
תמונת השבוע שלי...
 
מתנדבת לענות ראשונה...../images/Emo6.gif

הסצנה שעתה לי את השבוע- כמובן! הסצנה בה מייקל קורע לחתיכות את ליבה של פיליס בבית המשפט ונותן לה את התמונה של בנה דניאל. סצנה טיפשית שהייתי מוותרת עליה- ניקי וויקטור שוב טוחנים מים בשיחות העמוקות על טיב היחסים בינהם. דמות שלא אהבתי השבוע- אמנדה, מסתובבת לחוצה בגלל פליטת הפה הטיפשית שלה לראלף, במקום שתספר הכל למישהו שיוכל לעזור לה ולתת לה עצה טובה בנושא. הזוג החמוד של השבוע- בריטני וראול, אלה מה? הזוג הדביק והבלתי נסבל של השבוע- שרון וניק, כל הזמן אותו הדבר, רבים,משלימים ואז טסים לאיזה אי... שיר השבוע שלא יוצא לי מהראש- "בסוף של יום"- פורטיסחרוף. תמונות השבוע- עפרה חזה משנות ה-80. למה? כי ביום ראשון שעבר חל יום הולדתה וגם כי השבוע הקרינו את הסרט על חייה ומותה ושוב נזכרתי כמה אני אוהבת אותה וכמה מותה היתה מיותר.
 
שכחתי לענות על 2 דברים ../images/Emo9.gif

תוכנית טלויזיה של השבוע- עדי אשכנזי- "מה זה השטויות האלה?", למרות שזה היה לקט, היא שופכת אותי מצחוק! הידיעה שהסעירה אותי השבוע- זהו, שאני מתלבטת בין זה שהשבוע מירי בוהדנה הודיעה אצל יאיר לפיד שיש לה בן זכר בבטן, לבין זה שהאנס בני סלע ברח מהכלא...
 

python 4

New member
רעיון נהדר הרמוני! הנה תשובותיי -

מהי הסצנה שעשתה לך את השבוע? ובכן זה מתבקש - הסצנה של פיליס בבית המשפט - אחת הסצנות הטובות שראיתי לאחרונה בצח"מ, החזקות ביותר, וסוף סוף ראינו שמץ קטן מפיליס הישנה והאהובה..
סצנה טיפשית שהיית מוותר עליה השבץ המפוברק של איזבלה. נו באמת. דמות שממש אהבתי השבוע פיליס, ללא ספק! דמות שלא סבלתי השבוע אלכס. ביי ביי. הזוג החמוד של השבוע פיליס ומייקל. הם היו יכולים להיות זוג פשוט מצויין! הזוג הדביק והבלתי נסבל של השבוע כן גם זה מתבקש - ניק ושרון. איפה גרייס כשצריך אותה? שיר השבוע שלא יוצא לי מהראש Sleeping Sun של Nightwish - להקת גיי-מטאל פינית. להקה אדירה!
תוכנית הטלויזיה שראיתי השבוע וממש נהנתי התוכנית היחידה שראיתי השבוע (כמעט כבכל שבוע) היא צח"מ, אז.. תמונת השבוע שלי... לפניכם
תמונת השבוע שלי, עם הזמרת הישראלית האהובה עלי ביותר, צולמה ביום חמישי האחרון. לקנא!
 
ירון, איזה כיף לך! ../images/Emo45.gif

למרות שאני מעריצה מושבעת של עפרה חזה זה אף פעם לא מנע ממני לאהוב גם את ירדנה, בכלל, במשפחה שלי אהבו את שתיהן. איפה תפסת אותה?
 

python 4

New member
בהופעה חד פעמית שלה בהרצליה

במשפחה שלי אהבו רק את ירדנה ארזי (היינו בית אנטי-עופרה, משום מה..) כך שגדלתי להיות מעריץ גדול של ירדנה, וזה היה כבוד גדול לפגושה לראשונה! היא פשוט יפיפיה..
 

pumiki25

New member
אוי, גדול! גם אתה? ../images/Emo6.gif

מכרה/ידידה שלי, עדי, הייתה באירוע הזה השבוע - וגם היא פרסמה, בפורום אחר, תמונה שלה עם ירדנה. החליפה האפורה הקפיצה לי דה-ז'ה-וו
(וגם נירית מיליס, אגב, משתתפת "כוכב נולד 4" - הייתה שם ופטפטה קצת עם עדי...
)
 

SupeRonit

New member
יוווו.יווו.איזה כיף לך !../images/Emo14.gif

אכן אני ירוקה מקנאה
לפחות במפגש פסח הבא אני אוכל להגיד שאני אירחתי בביתי מעריץ שפגש את ירדנה ארזי !
 

pumiki25

New member
תורי! ../images/Emo8.gif

מהי הסצנה שעשתה לך את השבוע? העימות של פיליס עם מייקל - כולל שתי הסטירות, כמובן. משחק אמין ומעולה!
סצנה טיפשית שהיית מוותר עליה פול ממרר בבכי אל מול פלוצָבלה המנמנמת. אוי, נו. "התעוררי, יקירתי. יש לנו תינוק עם עשר אצבעות קטנות ומושלמות! בננו זקוק לאמו!" - עוד פעם אחת אני שומעת את ה - "יש-לו/לה-עשר-אצבעות-קטנות-ומושלמות" ואני זורקת עציץ על הטלוויזיה. כאילו, מה - היולדת המותשת באמת מקבלת לידה את תינוקה הטרי שזה עתה נולד וצועקת על בעלה - "כבה ת'מצלמה רגע, שלמה, אני סופרת כמה אצבעות יש לילד!"?
דמות שממש אהבתי השבוע אממ...אממ...או! מייקל. דפינטלי. צמוד לפיליס. דמות שלא סבלתי השבוע רק אחת?
הזוג החמוד של השבוע בריטני וראול, ללא שמץ של ספק. הזוג הדביק והבלתי נסבל של השבוע זרקו ניחוש, נו. שיר השבוע שלא יוצא לי מהראש מנגינה, דווקא - מתוך הפסקול של "פרחים בעליית הגג". מהפנטת. תוכנית הטלויזיה שראיתי השבוע וממש נהנתי אוי, אני לא יודעת. אולי אורי גלר? אם תוכניות טלוויזיה שהורדתי מהאינטרנט נחשבות - "עמוק באדמה". סדרה שמפתיעה אותי בכל פרק מחדש כשהיא מגלה לי עוד קצת על הערך "גאונות". ידיעת השבוע שהסעירה אותי הבריחה של בני סלע, אני מניחה. מפוחדת למוות. ותמונת השבוע שלי... איגי שלי. פשוט כי אני משוגעת עליה
היא לא מקסימה, תגידו לי?!
 

pumiki25

New member
../images/Emo6.gif ../images/Emo24.gif

אם היית אומרת לי שיום אחד אעדיף את הצרצרית על פני מישהי אחרת...
 

Kalla

New member
עונה:

מהי הסצנה שעשתה לך את השבוע? פיליס יורדת על דיאן בבית המשפט. סצנה טיפשית שהיית מוותר עליה. ויקטור וניקי - נמאסתם רשמית! דמות שממש אהבתי השבוע. מייקל, כמו בכל שבוע. דמות שלא סבלתי השבוע יש כמה. הנבחרות שבהן: ג'ק (אגואיסט מוחלט!), פול (תתאפס על עצמך כבר!), שרון וניק (שונאת איים רומנטיים!), ויקטור וניקי (די כבר עם ניקי המשועממת והבנאלית שמנסה לחדור את המיסתורין הלא מרשים והלא מסתורי של ויקטור שכרגיל חושב את עצמו!) הזוג החמוד של השבוע. פול וכריס. חבל שהפריעו להם באמצע. הזוג הדביק והבלתי נסבל של השבוע תחרות קשה בין אבא ואמא ויקטור וניקי הלעוסים לבין הבן והכלה ניק ושרון השמאלציים. שיר השבוע שלא יוצא לי מהראש. לא היה כזה השבוע. תוכנית הטלויזיה שראיתי השבוע וממש נהנתי. לא ראיתי שום דבר פרט לצח"מ. ידיעת השבוע שהסעירה אותי. בני סלע. תמונת השבוע שלי... החתולים שלי, אך אין לי כוח להעלות. אפשר למצוא אותן בפורום חתולים.
 

sergew2

New member
אמנם באיחור...

אוקיי, הנה התשובות שלי: מהי הסצנה שעשתה לך את השבוע?-החקירה הנגדית כלפיי פיליס. סצנה טיפשית שהיית מוותר עליה-ניק ושרון מתמזמזים על האי.
דמות שממש אהבתי השבוע-מייקל
דמות שלא סבלתי השבוע-ניייייייל
הזוג החמוד של השבוע-ראול ובריטני
הזוג הדביק והבלתי נסבל של השבוע-(כמה לא צפוי)-ניק ושרון...
ידיעת השבוע שהסעירה אותי-שיש לי חיול ביום לימודים.
*כל מה שלא עניתי-זה מפני שלא היה מה לענות...=((
 
למעלה