שאלון שבועי? איכה?

Kawaii Me

New member
שאלון שבועי? איכה?

"השומר אחי אנוכי?"
יאללה תענו על סיכומש מאוחר!! או שמיצי כועסי על כולם. סרט השבוע: ספר השבוע: שיר השבוע: אנימת השבוע: המלצת השבוע: מה ביאס אותי השבוע: מה עשה לי את השבוע: ציטוט השבוע: תמונת השבוע: שבת שלום ושבוע טוב
 

Kawaii Me

New member
אניאני

סרט השבוע: דיסטרביה. סרט דבילי אבל העיקר שגל נהנה
ספר השבוע: האמת..שום ספר. התקלקלתי. שיר השבוע: within temptation- our farewell אנימת השבוע: אין המלצת השבוע: כשאתם עושים תורנות מטבח מומלץ לבוא בנעליים סגורות |מקיא| מה ביאס אותי השבוע: תורנות מטבח היום. יום מפקד+מטווחים מחר. כי לטחון זו לא מילה גסה, גם לא חודש וחצי לפני התחפששות. מה עשה לי את השבוע: צ'וצ'י:( ציטוט השבוע: "מה קרה קובי (רס"ר מטבח) אנס אתכם כמו תאילנדים בעבודה היום?" XD תמונת השבוע:
 

kfxz

New member


סרט השבוע:כריסטי מאלרי, צורה לאהבה ספר השבוע:האמן ומרגריטה שיר השבוע:אביתר בנאי - כלום לא עצוב אנימת השבוע: המלצת השבוע: מה ביאס אותי השבוע:הרבה דברים:< מה עשה לי את השבוע:"כל פעם שאני מדברת איתך אתה עושה לי טוב על הלב" אחח :) ציטוט השבוע:כנ"ל תמונת השבוע:
 

Guid

New member
גם אני-

/tapuzforum/images/emo42.gifסרט: גוף השקרים. הפתיע לטובה... /tapuzforum/images/emo42.gifספר: עדיין eldest.. אני לא ממש קורא בזמן האחרון... בעסה. /tapuzforum/images/emo42.gifשיר: לא משו מיוחד... /tapuzforum/images/emo42.gifאנימה: היגאשי נו עדן, היחידה שאני עוקב אחריה כרגע. כל שאר הסדרות הן לא אנימות~ /tapuzforum/images/emo42.gifמה עשה את השבוע: כלום /tapuzforum/images/emo42.gifמה ביאס השבוע: חטפתי וירוס בשבת, עד עכשיו אני עם כאבי בטן... /tapuzforum/images/emo4.gif
 

Sakura Kinomoto

New member
באיחור~חח

סרט השבוע:אעההה~המון אבודים~!! ספר השבוע:אעה~לא היה@_@ שיר השבוע:you are my life~של מישו@_@ אנימת השבוע:פינגו~!! המלצת השבוע:BE HAPPY~! מה ביאס אותי השבוע:סתם בלאגניישן~ מה עשה לי את השבוע:חבר שלי~!!השבוע הכי כייפי בעולם~! ציטוט השבוע:"מיפ מיפ~!!!" תמונת השבוע:
 
למעלה