שאלון שפתי-תקשורתי
אשמח אם תתייחסו לשאלות הבאות בעניין רכישת השפה והתקשורת אצל ילדיכם: (ניתן לענות בקצרה-לפי מס' הסעיף) 1. האם יש חוסר שימוש או שימוש מצומצם בג'סטות? הכוונה למשל ל"כן" ו"לא" בראש, הרמת כתף ל"לא רוצה", הצבעה... 2. האם הילד נענה לקריאה בשמו? 3. האם קיים שימוש תקין בשמות וכינויי גוף- אני, אתה, הוא ואחרים? יש לציין אם השימוש בשמות הגוף נרכש באיחור. 4.האם קיימות תבניות קבועות בדיבורו של הילד ובהתנהגותו- עושה דברים בצורה טקסית,חוזר על מילים ומשפטים בסיטואציות קבועות... 5 האם יש שימוש תקין באינטונציה (הנגנה) בזמן הדיבור- אינטונציה עולה לשאלה, אינטונציה לבקשה ועוד. 6.האם הילד נמשך באופן מיוחד לסמלים, אותיות, ספרות וכו'? 7.האם יש נושא מיוחד שהילד מתעניין בו בצורה אובססיבית? 8. האם יש לילד סרבול וקושי בתכנון תנועה? (למשל- קושי בקפיצה, רכיבה על אופניים ועוד) תודה רבה וסליחה על הטירחה מראש. אני מצרפת בשרשור את תשובותיי שלי.
אשמח אם תתייחסו לשאלות הבאות בעניין רכישת השפה והתקשורת אצל ילדיכם: (ניתן לענות בקצרה-לפי מס' הסעיף) 1. האם יש חוסר שימוש או שימוש מצומצם בג'סטות? הכוונה למשל ל"כן" ו"לא" בראש, הרמת כתף ל"לא רוצה", הצבעה... 2. האם הילד נענה לקריאה בשמו? 3. האם קיים שימוש תקין בשמות וכינויי גוף- אני, אתה, הוא ואחרים? יש לציין אם השימוש בשמות הגוף נרכש באיחור. 4.האם קיימות תבניות קבועות בדיבורו של הילד ובהתנהגותו- עושה דברים בצורה טקסית,חוזר על מילים ומשפטים בסיטואציות קבועות... 5 האם יש שימוש תקין באינטונציה (הנגנה) בזמן הדיבור- אינטונציה עולה לשאלה, אינטונציה לבקשה ועוד. 6.האם הילד נמשך באופן מיוחד לסמלים, אותיות, ספרות וכו'? 7.האם יש נושא מיוחד שהילד מתעניין בו בצורה אובססיבית? 8. האם יש לילד סרבול וקושי בתכנון תנועה? (למשל- קושי בקפיצה, רכיבה על אופניים ועוד) תודה רבה וסליחה על הטירחה מראש. אני מצרפת בשרשור את תשובותיי שלי.