שאלות בנוגע לקורס מד"א...

שאלות בנוגע לקורס מד"א...

שלום, אני מעוניין לקבל הכשרה כמע"ר. יש לי כמה שאלות: א. אני בן 20+, מה הנוהל בנוגע לגילאים מעל 18 בקורסי מד"א? האם אפשר לעבור עדיין? ב. האם זה עולה כסף? אם כן, כמה? ג. כמה זמן אורך קורס? כמה שעות ביום? כמה ימים? ד. האם בכל עיר מעבירים קורסים? ה. שאלה שמאוד חשובה לי: אם אני אלך לקורס בסוף, זה לא יהיה עם אנשים שאני מכיר כנראה. האם הקורס הוא לימוד נטו, או שהמדריכים מבקשים מהמשתתפים להדגים מול המשתתפים האחרים בקורס? האם יש "חיכוכים חברתיים" כאלה, או שזה לימוד רגיל והבחינות הן בחדר נפרד? אם זה מפריע לי, האם יש מסגרת בה אוכל ללמוד בלי פרוצדורות כגון אלו? זהו בינתיים... תודה.
 

afiksambol

New member
הקישור שעמית צירף

שייך לשאלה ששאל גולש אחר (EurO) בשרשור אחר (מונחים \ סלנג רפואי‬). לשאלותייך, עד כמה שאני יודע לענות לך : א. אין מגבלת גיל מקסימלי בקורסים, באחד מקורסי המע"רים שהועברו לא מזמן אצלנו השתתפה חניכה בת יותר מ-60. ב. הסכום משתנה מקורס לקורס (בהתאם לרמה ולאופי הקורס). קורסים למעוניינים להמשיך ולהתנדב במד"א לאחר סיום ההכשרה זולים משמעותית מקורסים לציבור הרחב. ג. קורס מגישי עזרה ראשונה בסיסי נפרש על פני 60 שעות לימוד. אורך, תדירות וזמני המפגשים תלויים בקבוצה והמדריך ונקבעים במפגש הראשון. ד. ברובן... ה. לא ירדתי לסוף דעתך. הקורס כולל למידה עיונית ומעשית ומלווה בשעות תרגול לא מעטות (תרגולי החייאה על בובה, תרגולי חבישות האחד על השני וכד'...). האם אתה מתכוון לחיכוך בין מגדרי (גברים/נשים) או לעבודה מול האחרים באופן עקרוני ? קורסים נפרדים לגברים ולנשים קיימים בעיקר במגזר הדתי/חרדי, קורסים אישיים זהו משהו שטרם נתקלתי בו במסגרת מד"א. בכל מקרה, אתה יותר ממוזמן לעיין באתר האינטרנט של מד"א ולמצוא שם תשובות מפורטות יותר. מקווה שעזרתי.
 

amazone

New member
יש אפשרות למסלול התנדבות

מסלול קורס בתשלום זה מסלול לימודים במשרה מלאה 6 ימים בשבוע. מסלול התנדבותי מותאם לאנשים עובדים ונפרס על פני 2-3 פעמים בשבוע למשך משהו כמו חצי שנה ובמסגרתו אתה מחוייב למדא להתנדבות 2 משמרות בחודש
 
למעלה