שאלות וכמה מילות תודה..
אז ככה.. קודם כל שלום לכולם אני חדש בפורום לפחות בקטע של לכתוב (אני יותר בקטע של לקרוא ולהבין). אני שייך כבר לכת-נועיסטים בערך כשנתיים התחלתי עם פז'ו טרקר אופ רואד ולפני זמן לא רב (3 שבועות בערך) עברתי לג'וי רייד 150 חדש מהניילון שהוא הבייבי הנוכחי שלי. דבר ראשון רציתי לפתוח בדברי תודה שמשום מה נורא חשוב לי להגיד אותם כבר בהודעה הראשונה שלי... רציתי להגיד תודה ל-X לכומר לשדון ולכל מי שהופך את הפורום הזה למשהו טוב וכיפי גם לחבר'ה היותר צעירים (SATLAN ואופנועיסט דנדש ולכל השאר..) רציתי להגיד לכם תודה כי יצרתם פה פורום שכיף להיות חלק ממנו (לפחות בקריאה עד עכשיו) פורום שמתעסק במשהו שאני מאמין גורם לכולנו כיף וכמה רגעים של אושר לפחות מספר פעמים ביום, תודה שלא הפכתם את הפורום הזה למשהו כמו הפורום של YNET שנראה בחודשים האחרונים כמו הצמתים הראשיים במדינה לפני בחירות (רק זבל בלי הרבה תוכן) בקיצור תודה רבה. עכשיו אחרי כל הרגשנות ופתיחות הלב לשאלות: 1. כפי שאתם כבר יודעים קניתי ג'וי רייד 150 חדש ואני עדיין בהרצה אבל יש משהו שקצת מטריד אותי, לפני כמה ימים ביצעתי ניסוי לבדיקת הספידומטר לאור כל הדברים שנאמרים פה ובמקומות אחרים לגבי האפטימיות של הספידומטרים בקטנועים..אז ביקשתי מחבר לקחת רכב ולנסוע בו במהירות קבועה (80 קמ"ש) כשאני נוסע אחריו כשהמטרה היא שאני לא יתרחק ולא יתקרב אליו באף שלב וכך אני ידע שהמהירות שלי היא המהירות שלו אבל!!! בשביל להגיע למהירות שלו הייתי צריך לנסוע על 100-110 קמ"ש שנראו דרך אגב מאוד אמיתיים השאלה היא איך אני יכול למדוד את המהירות בצורה מדוייקת והאם סטייה כזו אפשרית בגדר ה"אופטימיות" של הספידומטר שלי?? 2. השאלה השניה היא קצת מופרעת אבל זה טבע האדם - לשאוף קדימה מישהו שמע או מכיר שיפורים לג'וי רייד?? אני מתכוון גם לדיגומים חיצוניים וגם מכניים, לא בהכרח רק שיפורי מנוע אתם יודעים קצת קוסמטיקה.. 3. רצית לדעת גם אם ההגבלה שקיימת במנוע של הג'וי 200 קיימת גם ב 150?? ולסיום רציתי לומר שוב תודה.. למדתי מכם המון ול-X כן, החלפתי את הצמיגים בג'ויי לאור המלצותיך בפורומים שונים וזה מאוד עזר (למרות שעל הסימונים בכביש הוא עדיין זורק תחת) תודה
אז ככה.. קודם כל שלום לכולם אני חדש בפורום לפחות בקטע של לכתוב (אני יותר בקטע של לקרוא ולהבין). אני שייך כבר לכת-נועיסטים בערך כשנתיים התחלתי עם פז'ו טרקר אופ רואד ולפני זמן לא רב (3 שבועות בערך) עברתי לג'וי רייד 150 חדש מהניילון שהוא הבייבי הנוכחי שלי. דבר ראשון רציתי לפתוח בדברי תודה שמשום מה נורא חשוב לי להגיד אותם כבר בהודעה הראשונה שלי... רציתי להגיד תודה ל-X לכומר לשדון ולכל מי שהופך את הפורום הזה למשהו טוב וכיפי גם לחבר'ה היותר צעירים (SATLAN ואופנועיסט דנדש ולכל השאר..) רציתי להגיד לכם תודה כי יצרתם פה פורום שכיף להיות חלק ממנו (לפחות בקריאה עד עכשיו) פורום שמתעסק במשהו שאני מאמין גורם לכולנו כיף וכמה רגעים של אושר לפחות מספר פעמים ביום, תודה שלא הפכתם את הפורום הזה למשהו כמו הפורום של YNET שנראה בחודשים האחרונים כמו הצמתים הראשיים במדינה לפני בחירות (רק זבל בלי הרבה תוכן) בקיצור תודה רבה. עכשיו אחרי כל הרגשנות ופתיחות הלב לשאלות: 1. כפי שאתם כבר יודעים קניתי ג'וי רייד 150 חדש ואני עדיין בהרצה אבל יש משהו שקצת מטריד אותי, לפני כמה ימים ביצעתי ניסוי לבדיקת הספידומטר לאור כל הדברים שנאמרים פה ובמקומות אחרים לגבי האפטימיות של הספידומטרים בקטנועים..אז ביקשתי מחבר לקחת רכב ולנסוע בו במהירות קבועה (80 קמ"ש) כשאני נוסע אחריו כשהמטרה היא שאני לא יתרחק ולא יתקרב אליו באף שלב וכך אני ידע שהמהירות שלי היא המהירות שלו אבל!!! בשביל להגיע למהירות שלו הייתי צריך לנסוע על 100-110 קמ"ש שנראו דרך אגב מאוד אמיתיים השאלה היא איך אני יכול למדוד את המהירות בצורה מדוייקת והאם סטייה כזו אפשרית בגדר ה"אופטימיות" של הספידומטר שלי?? 2. השאלה השניה היא קצת מופרעת אבל זה טבע האדם - לשאוף קדימה מישהו שמע או מכיר שיפורים לג'וי רייד?? אני מתכוון גם לדיגומים חיצוניים וגם מכניים, לא בהכרח רק שיפורי מנוע אתם יודעים קצת קוסמטיקה.. 3. רצית לדעת גם אם ההגבלה שקיימת במנוע של הג'וי 200 קיימת גם ב 150?? ולסיום רציתי לומר שוב תודה.. למדתי מכם המון ול-X כן, החלפתי את הצמיגים בג'ויי לאור המלצותיך בפורומים שונים וזה מאוד עזר (למרות שעל הסימונים בכביש הוא עדיין זורק תחת) תודה