שאלות לגבי הכנה לניתוח

שאלות לגבי הכנה לניתוח

שלום. אני חברת קופת חולים מכבי מגן זהב וקיבלתי מידע על התהליך להתקבל לניתוח אבל אני מבולבלת מה לעשות קודם!
הרופא משפחה שלי נתן לי מכתב הפנייה ואמר לי ללכת ישר לקבוע תור במכון בהדסה, שם ירשמו לי הבדיקות שאני אמורה לעשות (אבל איך אדע אם מכבי מסכים)
באתר אינטרנט של מכבי כתוב שאני אמורה לקבוע תור למכון בריאטרי אצלם ולהביא איתי כל הבדיקות כולל U.S וצילום ואז הם מחליטים אם אני מקבלת אישור (ואז אני הולכת למרפאה בבית חולים??)
באתר של הדסה לא הבנתי באיזה סדר עושים דברים!!

אם אני בוחרת לעשות בבית חולים לניאדו, נתניה שהוא לא בית חולים ציבורי האם אוכל?

אם יש מישהו שיכול לעזור לי לסדר את הבלגן מאוד אשמח!
תודה מראש
דבורה
 

mori771

New member
סדר..

היי קודם כל בהצלחה וכל הכבוד לך על ההחלטה.. הדבר הראשון לקרוא לקרוא ושוב לקרוא על ניתוחי קיצור קיבה הרבה חומר למחשבה והרבה סדר בראש.. דבר שני מה העדפה שלך, בית חולים ציבורי או פרטי.. לציבורי הסדר הוא ככה- להתקשר למוקד מכבי שלוחת מכונים לקבוע תור למכון בריאטרי לחודש וחצי קדימה כי רוב הבדיקות ותוצאות למשל איסוף שתן לוקח חודש לתוצאות.. אם שואלים אותך את במערך הבדיקות כי הם נוטים לשאול כדי למנוע קביעת תורים מיותרים אבל לי לקח חודש וחצי לבצע הכל ועוד חודשיים המתנה..סתם זמן מבוזבז.. באותה נשימה לקבוע תור לדיאטנית שצריכה לתת את חוות הדעת שלה לתהליך ולוועדה. מרופא המשפחה את צריכה לקבל את כל ההפניות לבדיקות הבאות -בדיקות דם: . רמת גלוקוז בצום . לחולי סוכרת רמת HbA1C . תפקודי כליה: אוריאה, קראטינין . פרופיל שומנים בדם: )כולסטרול, LDL+HDL, טריגליצרידים( . תפקודי כבד: ALT, AST, ALP. . אלבומין . ברזל, פריטין, B12, חומצה פולית, ויטמין D . ספירת דם מלאה . תפקודי קרישה . תפקודי בלוטת התריס - TSH .איאיסוף שתן 24 שעות ל - free cortisol )לוקח חודש לקבלת תשובה לבדיקה זו(. * במידה והבדיקה אינה תקינה יש להביא בדיקת דם ל- Dexametazon test 2. בדיקות לב: א.ק.ג )במידה ויש בעיה קרדיאלית נא לבצע אקו לב ויעוץ קרדיאלי( 3. צילום חזה 4. צילום ושט קיבה ותריסריון או גסטרוסקופיה עדכני ל-6 החודשים האחרונים U.S .5 )אולטרסאונד( כבד ודרכי מרה את הצילום וושט קיבה עושים בבית חולים תקבעי תור ואל תשכחי טופס התחייבות לבדיקה... אולטראסאונד בקופת חולים שלך אם לא ניתן כי לא לכל קופה יש מכון אז תבקשי ממוקד מכבי טלפון של מכון ותקבעי תור, לא לשכוח הפניה וטופס התחייבות... רצוי את הבדיקות דם והאיסוף שתן לעשות בסוף שבוע וביום ראשון לתת דם ולא לשכוח לצום 12 שעות...ככה סיימת עם זה בפעם אחת תריצי את כל הבדיקות בחודש את תצליח... טיפ שלי לעשות מחברת של כל הטלפונים התאריכים הכתובות שיהיה לך הכל מסודר מול העיניים.. ברגע שסיימת תקבעי תור לרופא שלך שיתן לך טופס התחייבות לוועדה שיוציא לך את כל התוצאות.. אישרו לך? עכשיו נשאר לך ללכת לפגישה עם כירורג בבית חולים שבחרת שוב טופס התחייבות לא לשכוח.. והכירורג הוא המאשר הסופי שהכל נבדק ועבר אישור קופת חולים והוא החותמת האחרונה בטופס הטיולים... נשאר רק לקבל תאריך ועד התאריך תמיד להכניס לראש שהחיים הולכים להשתנות מקצה לקצה! זה רק נראה ארוך ומתיש אבל זה חלק קצר בדרך להרוויח את הגוף שלנו מחדש:)
 
למעלה