שאלות לגבי השכרת רכב ופיליון...

Drill Bit

New member
שאלות לגבי השכרת רכב ופיליון...

שלום לכולם!

מבחינת עלות...ובהנחה שאני שוכר את הרכב בקטגוריה הכי זולה...איך יהיה יותר זול....לשכור דרך הרשת או להכנס לאחת הסוכנויות באתונה?

לגבי פיליון...האם יש איזו המלצה על כפר או עיר קטנה עם חוף מדהים ואפשרות מגורים זולה בצד המערבי של העיר?
תודה רבה לכל עזרה בעניין וגם חג שמח לכולנו!
 
השכרת רכב ופיליון

הכי זול לסגור רכב דרך האינטרנט באתר הבא השכרת רכב בחו"ל עם זאת היזהר מהחברות המקומויות הזולות, תחזוקת הרכבים שלהם פחות טובה, בדרך כלל יש צורך ברישיון בין לאומי וגם יש לבדוק ולצלם את הרכב היטב בלקיחה שלו, אם אתה שואל אותי, שים עוד כמה יורו ואל תיקח את הזול ביותר, השכר דרך אותו האתר אבל קח את אחרת החברות הבין לאומיות, זה יותר בטוח ואמין וזה שווה כסף הבטחון והאמינות, לגבי חצי האי פיליון, אני מניח שאתה מתכוון לצד המערבי של חצי האי ולא של העיר, זו לא עיר.. יש מגוון אפשרויות זולות, תוכל לעיין בעמוד הזמנת מלונות בפיליון באתר : מלונות בפיליון
עם זאת בהזמנת מלון בפיליון ליד אחד החופים בחלק המערבי, קח בחשבון את ההוצאה הגדולה שתהיה לך דלק בכל פעם שתעלה לטיול בחצי האי, מאחר ואין כביש עוקף צמוד חוף ים בכל נסיעה יש לעלות בכביש מפותל לכביש הראשי ולאחר מכן לחזור ליעד, כבישים שכאלה זוללים דלק.. לכן תמיד שמחפשים זול, צריך גם לחשוב צעד אחד קדימה, לא כל מה שזול באמת זול..
מקווה שעזרתי וחג שמח.
סיון זמיר.
 

Drill Bit

New member
בוודאי...

התכוונתי לחצי האי פיליון:)
אני מודע לכך שהאיזור מפותל...כמובן שאבדוק בקישור אבל תכלס...יש איזה כפר או עיר קטנה שיותר כדאי להתרכז בה...מה שאנו מחפשים זה חוף ים יפה ונוח לכניסה (חולי או עם אבנים מאד קטנות) טברנות נחמדות ואם יש שוק מקומי זה בכלל יהיה טוב. יש חיה כזאת?
המון תודה על העזרה הרבה.
חג שמח!
 
הכפרים והחופים במערב בפיליון

הכפרים היפים ללא ספק במזרח פיליון, אלה שעל חוף הים אין בהם שווקים, מדובר במקבץ בתים ומלונות קטנים והם כפרים די תיירותיים, יש טברנה או 2 יש איזה חנות וחצי.. וחוף ים, הכפרים המומלצים ביותר על החוף במחלק המזרחי הם : חורפטו, הכפר הגדול ביותר, דמוחארי [ המפורסם ביותר ] אגיה סראנדה אם לדעתי החוף הכי שווה בפיליון.. שים לב שהכפרים היפים יותר בפיליון הם דווקא לא אלה שעל הים אלה אלה שעל ההר מעל הים, כמו זגורה, צאגאראדה, מורסי, קיסוס, מילייס.. ובמערב פיליון עם זאת יש כפים יפים על הים שהם יותר תוססים ויש בהם יותר אפשרויות מלבד חוף ים, שווה גם לבדוק את קאטו גדזאה, אפיסוס, קלה נרה..
 
למעלה