שאלות לגבי שכונת הראשונים

hnaveh

New member
שאלות לגבי שכונת הראשונים

אנחנו מתעניינים בדירה בשכונת הראשונים. יש לנו מספר שאלות לגבי השכונה: 1. מה מידת הרעש שיש בשכונה: מהרכבת, מהכביש החדש יחסית, מבתי העלמין (בזמני לוויות ואזכרות, לא עלינו)? 2. האם יש מטרדים נוספים, למשל: שוהים בגינות שבשכונה בלילות, פריצות לבתים ולרכבים וכיו"ב. 3. מתי יוקם בפועל החלק הדרומי של הפארק (שסמוך לשכונה) והגשר שמחבר את השכונה אליו? 4. אלו גני ילדים (פרטיים ועירוניים) ובתי ספר יש בשכונה והאם הם נחשבים טובים? נשמח לשמוע גם כל מידע נוסף רלוונטי.
 

דגנית11

New member
אני גרה בראשונים

אז אנסה לענות לך (נכנסנו לדירה שקנינו פה לפני שנה ו-3) 1. אני גרה בסוף רופין. הרעש היחיד שאני שומעת זה את הצעקות והבניה מאתר בניה בית שנבנה לידי. לא שומעת את הרכבת,מהכביש ובית העלמין. אני אמנם רחוקה מבית העלמין נורדאו וקרובה לבית העלמין הישן אבל כבר לא שומעים שום דבר כי הם כבר מלאים ומקסימום יש פה אזכרות וזה די רחוק וסגור. 2. לא ראיתי התגודדות של בני נוער בגנים. צריך לבדוק את זה. אין לנו שום רעש מיוחד בלילות. סה"כ אזור שקט. להרבה בתים פה יש שער עם שלט שנראה לי שמוריד את הפריצות. 3. הפארק בשלבי בניה אבל הוא לא מגיע לשכונה לדעתי. הוא יגיע עד לכביש שקרוב לשכונת אלי כהן בצד השני של הראשונים 4. על גני ילדים בשכונה לא כ"כ יודעת (כי הבן שלי במעון קצת יותר רחוק מהשכונה). ביה"ס שהבת שלי לומדת בו הוא "יצחק שדה". אנחנו והיא מרוצים. ממש נחמד וטוב. את יכולה לכתוב לי במסר איזה רח' ראיתם דירה ואם אני מכירה איך המקום ועוד שאלות אם יש לך.
 
גם אני גרה בראשונים

מה מידת הרעש שיש בשכונה: מהרכבת, מהכביש החדש יחסית, מבתי העלמין (בזמני לוויות ואזכרות, לא עלינו)? 2. האם יש מטרדים נוספים, למשל: שוהים בגינות שבשכונה בלילות, פריצות לבתים ולרכבים וכיו"ב. 3. מתי יוקם בפועל החלק הדרומי של הפארק (שסמוך לשכונה) והגשר שמחבר את השכונה אליו? 4. אלו גני ילדים (פרטיים ועירוניים) ובתי ספר יש בשכונה והאם הם נחשבים טובים? תשובות לשאלתך, אני גרה בסמוך לראשונים במשעול הלפיד, אין טיפת רעש מהרכבת ולא מבית העלמין למרות שרואים אותו . אין לי מושג לגבי הפארק זה בשלבי בניה. בכל השכונה יש גנים פרטים אם משחקים לילדים . יש את הבית ספר הקרוב שהוא יסודי שנקרא סלומון. בית ספר מצוין . קרוב מאוד לשכונת הראשונים . אני אישית מאוד אוהבת את השכונה שדרה מהממת בכביש. ושקטה מאודמאוד. בהצלחה לך
 
למעלה