הדאגה ללקוח
כל חברה טוענת שהיא דואגת רק ללקוח ולמסחר נכון שלו . מצד שני כל חברה רוצה שכמה שיותר כסף של הלקוח יעבור לכיסה , וזה לגיטימי , גם במכולת השכונתית זה ככה . בבורסה האמריקאית המינוף המקסימלי לחשבון X4 . בחברות הפורקס המינוף עד X500 . (מאלה שאני מכיר) אתם וכל שאר החברות כ"כ מנסים להצטייר כדואגים ללקוח , טוענים שאין לכם ניגוד אינטרסים , טוענים שאתם מרוויחים רק מעמלות , וכ"ו וכ"ו וכ"ו . הרי אתם ושאר החברות אחראים בין היתר לשם הגרוע שיש למסחר במט"ח . תדמית הקזינו . מינוף 1/100 שווה ערך - לשחור אדום בשולחן הרולטה . האם אתם מוכנים להרים את הדגל , ולקבוע מינוף מקסימלי X4 פר עסקה , ו X50 פר חשבון
ומינימום הפקדה לחשבון 5000 $
הרי אתם יודעים שמסכומים קטנים בעיקר מייצרים הפסדים
אולי תפסידו 50 סקלפריסטים אבל תרוויחו 5000 לקוחות
האם אתם הראשונים שתרימו את הדגל ותדאגו באמת ללקוח , ולא בסיסמאות