שאלות מחשמלות
בעקבות בקשות להעלאת שאלות נוספות לאיתגור חברי הפורום, הרי סדרת שאלות מחשמלות: מדוע יש המתניעים את המנוע כששני המתגים של המסטר (ALT ו BAT) ב ON ויש רבים המפעילים רק את ה BAT, ורק לאחר שהמנוע פועל - מפעילים את מתג ה ALT? ובהמשך - מה ההגיון בכיבוי והדלקת מתג ה ALT וה BAT כשיש חוסר טעינה? ואחרון חביב: מה יקרה למערכת החשמל בטיסה אם נכבה את מתג המצבר ונשאיר את מתג האלטרנטור ב ON?
בעקבות בקשות להעלאת שאלות נוספות לאיתגור חברי הפורום, הרי סדרת שאלות מחשמלות: מדוע יש המתניעים את המנוע כששני המתגים של המסטר (ALT ו BAT) ב ON ויש רבים המפעילים רק את ה BAT, ורק לאחר שהמנוע פועל - מפעילים את מתג ה ALT? ובהמשך - מה ההגיון בכיבוי והדלקת מתג ה ALT וה BAT כשיש חוסר טעינה? ואחרון חביב: מה יקרה למערכת החשמל בטיסה אם נכבה את מתג המצבר ונשאיר את מתג האלטרנטור ב ON?