שאלות על אירלנד ואשמח אם תענו

snowy11

New member
שאלות על אירלנד ואשמח אם תענו

מה העלות של רכב חדש? כמו בישראל או כמו בשבדיה? באיזה שעות פתוחים הסופרמרקטים??? הבנתי שהמחירים של האוכל בערך כמו בישראל אבל האם יש שם שווקים של ירקות כמו פה? האם הם דוגלים באוכל אורגני ואיך העלויות שלו? מה סדר גודל של עלות של קנייה והשכרה של בית ולעומתו דירה במחוז CORK???? מקווה שתוכלו לענות כי אנחנו עושים מחקר באינטרנט אבל קשה למצוא כל דבר. תודה מראש!
 

Beyond The Pale

New member
המון שאלות ../images/Emo2.gif

אני לאחרונה הייתי באירלנד אבל בטיול, אני אעזור עם מה שאני יודעת: הסופרמרקטים לרוב נפתחים בין 8 ל9 הייתי ברוב אירלנד ולא ראיתי אפילו שוק אחד עם ירקות לא בטוחה בנוגע לאוכל אורגני, אבל הגיונית אין סיבה שלא יהיה וגם אין סיבה שלא יהיה יותר יקר מאוכל לא אורגני (כמו פה) מקווה שעזרתי!
 

jonbaum

New member
סופרמרקטים וכו'

רכב חדש: מכוניות יקרות באירלנד, אבל יותר זולות מאשר בישראל. אין לי מושג כמה עולות מכוניות בשוודיה. לרוב הדילרים באירלנד יש אתרים באינטרנט, ושם אפשר לבדוק מחירים. סופרמרקטים: תלוי. יש כאלה שפתוחים 24 שעות ביממה שבעה ימים בשבוע. יש כאלה שנסגרים בסביבות 10 בלילה, יש כאלה שב-8 בערב וכו'. מחירי אוכל: תמיד חשבתי שהכל כאן יקר באופן היסטרי, עד שביקרתי השנה בארץ בפעם הראשונה מאז 2001. אכן מחירים בסופר דומים מאוד. פירות וירקות יותר זולים בארץ, כל השאר אותו הדבר. שווקים: יש שוק די גדול במרכז העיר, ברחוב שנקרא Moore Street. יש גם שווקי איכרים בכל מיני מקומות. אפשר למצוא פרטים באינרטנט אם עושים חיפוש תחת Farmers' Markets אורגני? מן הסתם יש בכל סופר, וכן בשווקי האיכרים. כצפוי, העסק די יקר, חוץ מאשר בסופרים הזולים (דוגמת Lidl) מחירי בתים? יש ירידה דרסטית במחירים בזמן האחרון. אפשר לראות הכל באתר www.daft.ie
 

snowy11

New member
תודה אתה חמוד

אני קוראת את תגובותיך כאן ובעוברים לאירופה. הרבה הערכה אלייך!
 

jonbaum

New member
מכוניות באירלנד

עכשיו בדקתי באינטרנט דוגמא אחת. הטויוטה יאריס הכי זולה באתר של אירלנד עולה 14200 יורו. היאריס הכי זולה באתר הישראלי (לא יודע אם שני הדגמים הם בדיוק אותו הדבר) יוצא 19000 יורו.
 
למעלה