שאלות של זוג צעיר ששוקל לעבור לגור

joe blow

New member
שאלות של זוג צעיר ששוקל לעבור לגור

בכפר סבא. שלום לכולם אנחנו זוג צעיר שגרים בשכירות בת"א ושוקלים לעבור להתגורר בכפר סבא. אנחנו מתלבטים באיזה איזור בעיר לגור. אנחנו לא מעוניינים במרכז העיר. ההתלבטות היא בין שכונת הראשונים, הדרים החדשה, גני השרון (תשלו"ז) והשכונה החדשה שנבנית ליד הקאנטרי. האם יש יתרונות בולטים לאחד האיזורים? האם מוסדות החינוך והגנים טובים יותר באופן גורף באיזור כלשהו? האם באיזור מסויים יש עלייה בפשיעה לעומת שאר האיזורים? האם העירייה משקיעה יותר בפיתוח סביבתי באיזור כלשהו? נשמח לקבל כל מידע שניתן על מנת שנוכל לבחור טוב יותר. תודה.
 

דגנית11

New member
לדעתי שכונת הראשונים או הדרים החדשה

גם אנחנו חיפשנו דירה באזור טוב ועברנו לפני כמה חודשים לשכונת הראשונים. היא שכונה יפה ומטופחת וסטנדרט הבתים גבוה. גם הדרים החדשה בסדר. בהדרים החדשה הבי"ס הוא רמז ופה זה "יצחק שדה". מ"יצחק שדה" יותר התרשמתי. נראה לי שאין פה הרבה דירות למכירה. בהצלחה !!
 

joe blow

New member
בהחלט אפשר לשאול

היי אין לנו עדיין ילדים אבל אנחנו מתכננים להתחיל בקרוב. אנחנו מעוניינים לקנות, אבל אם נמצא משהו ממש שווה להשכרה אז בהחלט אפשר לשקול את האופציה הזו. אנחנו ניידים. תודה על העזרה.
 

hadarb

New member
אנחנו קנינו בראשונים

ואנחנו עוברים בקיץ,לדעתי מבחינת נוחות-ראשונים עדיפה מהדרים
 
אם יש ילדים אז באמת אולי ראשונים

או ליד הפארק החדר, הדרים נדמה לי. גם האזור בו אני גרה נחמד ומלא גנים, אזור ששת הימים ושכונות הפרחים. ברוכים הבאים לאזור.
 

harhanegev

New member
לדעתי - חד משמעית הראשונים.

קודם כל, הראשונים זה מרחק הליכה ברגל (לאנשים בריאים) מתחנת הרכבת נורדאו. מבחינה בטחונית - בניגוד לשאר האפשרויות שהוזכרו, הראשונים היא היחידה שלא ממש צמודה לקלקיליה. נכון שכרגע לא מתעופפים קסאמים לכפר סבא, אבל מי יודע מה ילד יום. בנוסף, אם האוטו אצל אחד מכם והשני צריך לנסוע, אם הילדים צריכים להגיע ממקום למקום, אם רוצים להגיע לעיר בלי חניה או כל צורך אחר בתח"צ - התח"צ מאזור הראשונים טובה ועדיפה בהרבה לעומת שאר האפשרויות. נחזור קצת, ברשותכם, לענייני בריאות: רחוב הראשונים נמצא בערך 15-20 דקות הליכה מקניון ערים, ו-10 דקות הליכה ממרכז העיר. זה אומר שגם אם יש אוטו, לא תמיד לוקחים אותו ואפשר ללכת ברגל בכיף מדי פעם. שאר האפשרויות שהוזכרו - הרבה הרבה יותר רחוקות ממרכז העיר ומקניון ערים, ואז יש פיתוי הרבה יותר גדול לקחת את האוטו תמיד ולהזניח את הרגליים.
 

joe blow

New member
תודה על התשובות. מה דעתכם על השכונה

החדשה שנבנית ליד הקאנטרי? היינו שם ביום שישי ונפגשנו עם המשווקים של הפרוייקטים. מצד אחד יש לנו מספר חששות לגבי מעבר לשכונה חדשה לגמרי. אי אפשר לדעת מה יהיה הרכב האוכלוסיה שלה. בשכונה הזו חצי מהבתים הם פרויקט של עירית כפר סבא לזוגות צעירים תושבי כפר סבא. אנחנו חוששים שמסיבה זו, בעוד מספר שנים ערך הדירות באיזור ירד, כאשר הזוגות הצעירים יתחילו לעזוב לדירות גדולות יותר. דבר נוסף, הקאנטרי של כפר סבא סמוך מאוד לגבול השכונה והספורטק החדש שמוקם גובל בה אף הוא. אנחנו חוששים ששני אלו יהיו מקור לרעש ובעיות חנייה באיזור.כאמור, אנחנו חיים כיום בת"א וזה המצב עם הספורטק שם. מצד שני, הדירות שם מצאו חן בעיננו, הן מבחינת הגודל והן מבחינת המפרט הטכני שלהן. תודה, על העזרה.
 
למה לא במרכז העיר בעצם?

מסיבה כלכלית או אחרת? בעיקרון מרכז העיר הרבה יותר טוב מכל אחת מהשכונות שציינת, שכולן בעייתיות במידה כזו או אחרת. אם אתם לא מכירים את העיר או מישהו שגר בה ויכול לספר לכם קצת "רכילות מקומית", אני ממליצה לכם לקרוא קצת בעיתונים מקומיים (קישור לעיתון "קול הכפר" ברשת - http://www.local.co.il/kfar-saba/ ) כדי להכיר באמת את הבעיות בשכונות השונות
 

joe blow

New member
לא מעוניינים במרכז העיר מכמה סיבות

1. אחרי כל כך הרבה שנים בת"א אנחנו רוצים לגור באיזור יותר שקט ופחות עמוס, בלי בעיות חניה. 2. אנחנו לא אוהבים את איך שנראה מרכז העיר של כפר סבא. 3. הדירות החדשות יותר (כאלה שהן בנות 5 שנים בערך) יקרות יותר או משתוות במחיר לדירה חדשה בשכונות שבפריפריה. 4. לפי מיטב הבנתי, עומסי התנועה חמורים יותר כאשר רוצים לצאת ממרכז כפר סבא לעומת השכונות בפריפריה.
 

harhanegev

New member
כמי שהיה גר בכפר סבא

יותר מ-20 שנה (לצערי הרב) ומבקר בה לעיתים תדירות מאוד עד היום, את צודקת לחלוטין. עם זאת, יש אזורים הנמצאים במרחק הליכה קצרה ברגל (פחות מ-10 דקות של אדם בריא) ממרכז העיר, אין בהם בעיות חניה ויש בהם אוכלוסיה טובה מאוד.
 

joe blow

New member
כביש 541../images/Emo2.gif

עכשיו גיליתי שכנראה אמור לעבור כביש 541 בסמוך לשכונה החדשה שנבנית ליד הקאנטרי. למישהו יש יותר מידע בנושא? מישהו יודע בדיוק איפה אמור לעבור הכביש הזה? האם הוא יהיה ממש צמוד לשכונה או מרוחק ממנה? תודה על העזרה.
 

tali293

New member
אנחנו חדשים בכ"ס - גרים בהדרים

כחצי שנה ומרוצים עד השמיים מהשכונה ומהאוכלוסיה ומאיכות החיים. ממליצים בחום.לפני כן גרנו בשכונה יוקרתית באזור המרכז ואת הדרים אנחנו אוהבים יותר. הבעיה היחידה היא שהמחירים עלו ממש בשנה, שנתיים האחרונות. למזלנו, הספקנו לקנות בזמן - לפני העליה במחירים. מבחינת גנים ובתי ספר אין מה לדאוג - יש לנו ילדה בגן טרום חובה - ואנחנו ממש מרוצים מהגן. יש גני עריה טובים. לגבי בי"ס רמז, גם אני הייתי מודאגת לפני שעברנו לשכונה מהסטיגמה של אנשי כ"ס הותיקים, אולם אנחנו די מרוצים. השכונה עצמה יפה, מלאה בגנים ציבוריים ויש המון זוגות צעירים עם ילדים.
 

rank

New member
פורום דיירי הדרים לעתיד:

אהלן, שמי רן ואני מנהל קהילת אשדר הירוקה בכפ"ס.הפורום הוא של רוכשי הדירות בפרוייקט של אשדר. הפורום נמצא בכתובת www.kehilot.co.il (בצעו חיפוש לפי פרוייקט אשדר הירוקה - כפר סבא). ניתן לפנות אליי גם במייל [email protected]. רן.
 

shean3263

New member
שוקלים לעבור להדרים החדשה

שלום, אנו זוג צעיר מקריית אונו ששוקל לעבור לשכונת הדרים החדשה. רציתי לברר פרטים אודות הלווינים הגדולים שמוצבים מעל הגג של חברת YES מול השכונה? האם מיהוא בירר אודות הקרינה מהאזור התעשייה שם בכלל וחברת YEד בפרט? אודה לעזרתכם,
 

hnaveh

New member
ביררתי

היי, שכנים (גם אנחנו מקרית-אונו ומתעניינים בכפר-סבא)
בדקתי לגבי YES במשרד להגנת הסביבה, ואין שום סכנה. לפרטים נוספים אתם יכולים לפנות לאגף הקרינה, טלפון 02-6495839/66 - אני דיברתי שם עם רכזת פניות הציבור, העונה לשם חני גולוב. לגבי מפעל טבע, אני עדיין מבררת מי הגורם אליו יש לפנות במשרד לאיכות הסביבה. נאמר לי לבינתיים, ע"י גב' חני מאגף הקרינה, שעד כמה שידוע לה, יש לבדוק אם יש ארובות שיוצאות מהמפעל, אבל היא הסתייגה ואמרה שמאחר וזה לא בתחום הטיפול שלה, היא אינה מוסמכת לתת לי תשובה ודאית בנושא. לפי מה שראינו, יש בטבע ארובה אחת, שזה יכול להיות ארובה של מטבח וכיו"ב - לא בהכרח מראה על חומרים מסוכנים. אשמח אם תצליחו לדלות פרטים נוספים ולשתף אותנו בהם. אשמח גם לדעת איפה אתם מחפשים בכפר-סבא (אנחנו - בהדרים החדשה בלבד), אפשר למייל שלי: [email protected]
 
למעלה