שאלות של מתחילים...

שאלות של מתחילים...

אבי עבר ביופסיה והבשורה המרה היא שיש גידול סרטני בפרוסטטה
רופא אורולוג שלו לא נטפל במקרים אונקולוגיים והמליץ לו לחפש מומחה.
למי פונים? מי ה-מומחה?
אנחנו במכבי, יש משלים זהב, במרכז הארץ (כל מרחק סביר מתקבל על הדעת)

תודה
 

saribon

New member
שלום לך

תמיד קשה לי לברך את החברים החדשים שמצטרפים אלינו - הנסיבות כידוע לא משמחות. אבל מצד שני - טוב שיש עוד מקום שאפשר למצוא בו אולי מענה ועזרה.
אז אאחל לך שההתרחשויות אצל אביך תהיינה חיוביות ושתעברו את התקופה הזו יחדיו ותצאו ממנה יחדיו.

לגבי למי פונים -
אני לא יודעת להגיד לך מי המומחה אולם לצערי נתקלנו גם אנחנו במחלקה אורולוגית במהלך מחחלתו של חמי - הוא היה מאושפז בבילינסון. אני יכולה להמליץ על שני רופאים משם - אחד הוא פרופסור ג'ק בניאל שמנהל את המערך האורולוגי שם והשני הוא דר' עופר יוסיפוביץ. אני יודעת שבניאל הוא רופא טוב וההתמחות שלו היא גידולים אונקולגים. ועל יוסיפוביץ אני יכולה גם להגיד שהוא אדם טוב , קשוב ונעים. זו ההתרשמות האישית שלי.

בנוסף - בכל פעם שאני צריכה מומחים בתחומים שונים אני מחפשת את רשימת הרופאים הכי טובים - יש כזו שמתפרסמת כל שנה על ידי מעריב (בניאל למשל מופיע בה.) אני מצרפת לך קישור לרשימה של האורולוגים.
אחרי שאני קוראת את הרשימה אני עושה קצת חיפושים באינטרנט. מחפשת המלצות ,ביקורות התייחסויות, בודקת איפה ומה הרופאים הללו עשו ועושים כדי לראות באיזה תחום ספיציפ הם מתעסקים.
בנוסף גם מדברת עם אנשים - שואלת בפורומים רפואיים וכו - אני בטוחה שיש ברשת ב-דוקטורס או אתר אחר - פורום אורולוגיה ואנשים שם ידעו לנקוב בשמות מומחים.

אם אתם חברי הכללית כדאי לך לחפש באתר של הכללית בהתייעצות עם מומחים או חוות דעת שניה - איך שקוראים לזה באתר ולראות אם מישהו מהרופאים שמופיע ברשימה של הכי טובים מקבל גם במסגרת הסכם עם הכללית (או החזר או 100 ש"ח - אם יש לכם מושלם)..

במידה ולא כמובן שתמיד אפשר ללכת לכל אחד מהרופאים הללו באופן פרטי.


מאחלת לכם המון בהצלחה וזיכרי שאנחנו כאן לא רק לעצות מעשיות אלא גם לתמיכה כשקשה..כאוזן קשבת או סתם מקום לפרוק בו מתחים.
 
למעלה