שאלתי על בדים וזה מה שיצא

topgun205

New member
נחמד

אבל לדעתי הם קצת נוקשים למשל המכנסים שתלויים אם תוסיפי קצת נפח וקצת קפלים הם יראו יותר טוב לדעתי אבל סך הכל יצא נחמד
 

yupy9

New member
אני אשמח ../images/Emo13.gif

ולגבי הבגדים- מבחינתי הם ממלאים פונקציה אחת - שיבינו שמדובר בחנות בגדים. לא התמקדתי בהם ולכן לא משנה לי אם זה לא נראה ריאליסטי במיוחד אלא אם זה מובן ו"קריא". כרגיל אני באה מתחום עיצוב הפנים וזה מה שמעסיק אותי בסצנה הזאת ובכלל.
 
נראה לי שהשאלה הגדולה היא למי את

עושה את זה, כלומר מי הקהל יעד, יש דברים שהם נכונים\לא נכונים לכל דבר, ויש דברים שלאדריכלים כן\לא הייתי מראה ולבעלי החנות הייתי מראה דברים שונים. לגבי מאפיינים כללים: השולחן עשוי טוב מבחינת החומרים (ובעיניי גם מבחינה עיצובית). אני מניח שהאלמנט בתקרה נלקח מאותו שטאנץ עיצובי השאלה היא האם הוא פונקציונלי למשהו? (יש שם חוטי חשמל? תאורות?) מעבר לפונקציונליות מבחינת הזווית שבה בחרת לרנדר את התמונה קשה לראות שיש שם עוד מרווח של 30 סנטימטרים עד לתקרה האמיתית. לקח לי זמן להבין שזה ככה, שווה אולי לשנות את התאורה שבמרווח או לתת זווית ברורה יותר (תלוי בחשיבות של המרווח). בקירות יש 2 בעיות שקופצות לי מול העיניים: 1. ברמה המידולית הפינות חדות מדי, קונים יכולים להחתך מהם בטעות, תצ'מפרי אותם קצת. 2. ברמת הטקסטור הם אנמים מדי. אין קירות שהם כל כך חלקים, תצלמי קיר חלק כמו שאת מתכוונת שיהיה לך בתמונה, תיצרי לו מפת באמפ ותכניסי אותו פנימה. זה די מפריע בעיניים. הקוביה האפורה זה חדר הלבשה? או שזה סתם ראי? כי אם זה חדר הלבשה המדרגת כניסה שנוצרת שם מיותרת.
 

MedArt

New member
לפי דעתי..

את צריכה לתת Opacity אבל ממש בעדינות לחצאיות, למדל עוד טיפה עם FDD Box . לאחר מכן Modifier list + Shell וטקסטורה רק תוסיף בנוגע לחולצות גם למדל עם FDD Box לאחר המידול הייתי קופץ ל-Modifier list ונותן להם Shell זה יעזור בנפח שלהם.. זה ייראה פשוט יותר אמין. טקסטורה וזהו. בהצלחה
 
למעלה