שאלת החזרות לאסוס

שאלת החזרות לאסוס

חבילה שהזמנתי מאסוס הגיעה אליי, אבל בטעות פספסתי את ההתראה לאסוף אותה מהדואר...
מפה לשם, עברו שלושה שבועות והיא ככל הנראה נשלחה חזרה.

מישהי יודעת איך אסוס מטפלים במקרים כאלה? מתי יוחזר לי הכסף / אפשר יהיה לשלוח את החבילה מחדש?
איך פונים אליהם ישירות?

תודה רבה לעונות
 

shmickey

New member
שלום


איזה באסה שזה קרה

מנסיון אישי, הם לא עונים להודעות בפייסבוק.
נסי ללכת ללשונית הhelp שבאתר שלהם, תגללי את המסך עד למטה ותראי שם אופציה של צאט אונליין עם נציג. הרבה פעמים הצאט תפוס (כנראה שאין להם הרבה נציגים), אבל אם תמתיני מתישהו הוא יתפנה.
אני במקומך לא הייתי אומרת שלא אספתי את החבילה אלא הייתי אומרת להם פשוט שהחבילה לא הגיעה ואת מבקשת לקבל זיכוי. בדרך כלל הם מעבירים את זה הלאה ותוך יומיים-שלושה הם מזכים.
בכל מקרה קחי בחשבון ששלושה שבועות זה לא נחשב הרבה במונחי אסוס, ורוב הסיכויים שהם יבקשו ממך להמתין עוד שבועיים בערך ולפנות אליהם שוב אם עדיין לא הגיע.
בהצלחה!
 

טליונום

New member
תנוח דעתך

לי יצא לקבל חבילות מאסוס גם הרבה אחרי 3 שבועות. יש מצב שהחבילה עדיין נמצאת בהר החבילות של דואר ישראל.
 

גלית882

New member
ממליצה ללכת לדואר לבדוק

לי יצא לאסוף חבילה אחרי שבועיים וחצי בערך..
 
למעלה