שאלת המשך- הזמנה מחו"ל (קלרה אוליביה)

C H 4

New member
שאלת המשך- הזמנה מחו"ל (קלרה אוליביה)

ההזמנה בוצעה וקיבלתי עדכון על כל צעד (ההזמנה התקבלה, הפריטים נאספו, המשלוח יצא..) וגם לא מעט דואר סמי פירסומי, מסתבר שיש להם כל הזמן מבצעים, אז לסמן לבקש רק מבצעים לא פוטר מדואר זבל. לא סיפקו לי מספר מעקב אחרי חבילה אז בראשון שעבר כתבתי כדי לבקש אותו ותוך חצי שעה קיבלתי תשובה (מרשים, זה סופ"ש). החבילה הגיעה לארץ לפני שבוע ויום על פי האתר הבריטי אבל לא הגיעה לארץ על פי אתר דואר ישראל. גם צילצלתי לדואר ושם אמרו לי שרואים את מספר החבילה אבל אי אפשר לעקוב אחריו כי זה לא בתוך הארץ.
שאלתי אם זה אומר שהיא תקועה במכס אבל הפקידה המעצבנת אמרה לי רק שכשהחבילה תהיה בארץ אני אוכל לעקוב ואני צריכה לחכות, לא לצלצל לשום מקום.
יודעות/יודעים אם זה נכון? אני צריכה באופן אקטיבי לפנות למישהו? או לחכות כי אולי היא תצא מהמכס בלי דרישות לתוספות כסף?
 

niya

New member
מציעה לך לחכות כמה ימים

ושוב לבדוק בדואר טלפונית.

בינתים בדקי באינטרנט עם מס' ההזמנה שיש לך...
 

@יעל@

New member
נסי את האתר הבא:

מישהו בפורום איביי ופייפל העלה אותו.

http://www.sao.cn/

אתר מצויין לדעתי
 

C H 4

New member
אחרית דבר


בשעה טובה קיבלתי את המשלוח.
החיובי: הקבלה הודבקה על האריזה ובכל זאת לא התבקשתי לשלם שום מס. מפתיע, יצאה קניה מאוד משתלמת וכולל משלוח יצא שקניתי 3 חזיות במחיר שבארץ עולה אחת.
הפחות חיובי: לא מבינה למה שילמתי 12 פאונד על משלוח כל כך איטי שהגיע ארוז בשקית. אולי אני לא מבינה משהו נכון, לעניות דעתי חזיה עם ברזלים זה דבר שביר שמצדיק קופסה ומשלוח במחיר כזה מופרז מצדיק יעילות. בחנויות אחרות גם שולחים בשקית? (מנסיוני הדל עם בגדים הם מגיעים בקופסה).
מצטערת שלא חזרתי להודות לכן קודם על התגובות. יעל, שמרתי את האתר האדיר הזה
 
למעלה