שאלת השאלות: גן פרטי או ציבורי?

פוקוס

New member
שאלת השאלות: גן פרטי או ציבורי?

לילד בן 3. במקרה שלי הפרטי עולה 1500 ש"ח והציבורי 600 ש"ח ,לחודש. והכסף אינו מצוי בכיסנו ביד רחבה. נ.ב אני נשוי לאם חרדה.
 
גן פרטי או ציבורי

ראשית- למנהלת, היתה זו קריעת ים סוף להרשם לפורום ואינני מבינה מדוע, בכל פעם נזרקתי החוצה בטענה כי פרטי אינם נכונים. בכל אופן- אני כאן. ואליך פוקוס. אני עונה לך כגננת בגן ציבורי וכאמא לילד בן 3 המתלבטת באותן שאלות.לדעתי השם "פרטי" או "ציבורי" אינו משמעותי כלל. אם ילדיכם בן 3, אתם ודאי מכירים את הגנים הפרטיים באזורכם. עתה בדקו את הגנים שמציעה הרשות המקומית. איזה גנים שייכים לאיזור הרישום שלכם? שאלו הורים שילדיהם בגן הזה. בדקו האם יש גנים לילדי גיל 3 וגנים לגילאי 4 או שהגנים משותפים (חשבו- מה מתאים יותר לילד שלכם?)קחו בקר חופשי ודפקו על דלת הגן(הגננות לא כ"כ אוהבות את זה- את זה אני אומרת כגננת, אך להורים זה אפקטיבי.) אל תטרידו יותר מדי אבל הציצו סביבכם- האם הגן אסטתי, האם הוא משדר חמימות ונועם, האם הגננת שלווה, הילדים עסוקים,פעילים,ועוד ועוד-בהתאם לשקולים החשובים לכם. רק דעו- הגן הפרטי הוא לא בהכרח טוב יותר לילד בגלל הכסף הרב שמושקע בו. ישנן גננות מצויינות בחינוך הציבורי, הן נמצאות בפיקוח הדוק יותר של משרד החינוך, משתתפות בהשתלמויות,מתעדכנות ומתחדשות.
 

טלגל

New member
ברוכה הבאה, ויופי שנרשמת../images/Emo140.gif

ההרשמה לתפוז היא לא באחריותי אני אעביר את הטענה למנהלי הפורומים של תפוז, אני שמחה בכל אופן שהצלחת להרשם ואשמח שתצרפי את דעתך למה שעולה לדיון. בכל מקרה נכון הוא שכל הורה צריך לבדוק היטב כל גן אם פרטי או ציבורי, א-ב-ל בכל מקרה צריך לקחת בחשבון שהתנאים אינם אותו דבר ויש הבדל בין גן עם 24 ילדים לגן עם 35 ילדים ו-2 אנשי חינוך. לדעתי לילד בן שלוש זה משמעותי.
 

טלגל

New member
שאלה מצוינת לדיון

ואני מקווה שהרבה גננות תעלנה את דעתן. אני עובדת רק בגן פרטי ויכולה להעיד על גן פרטי שהוא מעניק המון תשומת-לב ורואה את הילד במרכז. אני לא יודעת עד כמה יכולה גננת בגן של 35 ילדים לשים-לב לכל הילדים שבאחריותה, ולתת להם את מה שהם זקוקים להתפתחותם. בגן פרטי יש יותר צוות ופחות ילדים בגילאים הצעירים זה משמעותי. בכל אופן השיקול הכספי הוא שיקול נכון, אבל אם תשימו את הילד בגן ציבורי ולא תהיו מרוצים(ביחוד האמא) ותדאגו כל הזמן ולא תישנו בשקט זה לא שווה את זה. אז כמו שאמרה הגננת למעלה, לעבור בגנים ולבדוק היטב.
 
למעלה