שאלת ה-Paypal

marinalevy

New member
שאלת ה-Paypal

עם הזמנה של היום קיבלתי מכתב לא ברור (לי) "You have an unclaimed payment" Your customer has sent you a payment of $ <...>USD using PayPal. To claim your payment, you'll have to upgrade to a PayPal Business account. Log in to your account and follow these instructions מה זה אומר? מה ההשלכות של פעולה כזאת (שידרוג החשבון לעסקי)? מי נתקל בזה? בתודה מראש, מרינה
 

nbrosh

New member
זה אומר שלא נרשמת כמו שצריך לחשבון

תעברי שוב על הכל אחרת הכסף לא נכנס לחשבון שלך.
 

anatbarshalom

New member
זה אומר שיש לך חשבון פרסונל והם לא רוצים שיהי

שיהיו יותר מוכרים עם כזה חשבון, ולכן הם מבקשים שתעדכני. תבדקי אם הכסף נמצא אצלך בחשבון של פייפאל, רוב הסיכויים שכן. לי היה כזה גם כן ובמשך כמה מכירות התעלמתי מההודעה הזו ובכל זאת הכסף נכנס לי לחשבון, בסוף החלטתי לעדכן לחשבון פרמייר פשוט בגלל שבמיילים האלו (UNCLAIMED) לא היתה הכתובת של הלקוח וזה לא היה לי נוח. עדיין לא הבנתי מה יותר טוב בפרסונל, מה בפרמייר ומה בביזנס... בכל מקרה, זה לא מסובך לשנות וגם לא יקרה כלום אם לא תשני.
 

marinalevy

New member
מה זאת אומרת :"לא נרשמת כמו שצריך"?

אשמח להסבר, בבקשה. החשבון פעיל כבר שנה, העברתי וקיבלתי כספים ללא בעיה, מה קורה דווקא עכשיו? ומה זה החשבון העסקי הזה? במה השוני בינו לבין חשבון הרגיל? תודה מראש, בברכה, מרינה
 

יפעתי12

New member
אין לי מושג מה ההבדל אבל אחרי מס'

מכירות או זמן מסוים הם מבקשים שתעברי מחשבון פרטי לחשבון עסקי. גם לי זה קרה ופשוט עברתי ומאז הכל הסתדר.
 

ענ2ת

New member
האם ה"שולח" של המייל הוא "paypal"?

שאני קיבלתי מכתב כזה לפני כמה ימים הוא לא היה מפייפל. הוא היה ממישהי שעשתה קניה . ולכן זה ניראה לי פישינג . האם יש צורך להכניס את פירטי כרטיס האשראי מחדש שעוברים לחשבון ביזנז?
 

efratjewelry

New member
זה לא פישינג!!פייפאל שולחים אבל מגיע מהמייל ש

של הקונה (הודעה על התשלום עבור הקניה)!!!רק כשפותחים את הHIDE DETAILS של כתובת השולח כתוב שם למטה שנשלח ע"י פייפאל אבל הכתובת שרואים היא של הקונה. עד כמה שאני זוכרת כשעברתי לחשבון פרמייר לא ביקשו שוב את פרטי כרטיס האשראי - הרי כבר יש להם אותו
 

RolyzCreations

New member
כל הקטע בפישינג

זה שגורמים לך ללחוץ על קישור בתוך האמייל לכן, במידה ויש לך חשבון פרסונל באמת צריך לשנות אותו לפרמייר. תיכנסי לפייפאל מהקישור שיש לך (בטח שמרת במועדפים). העיקר זה לא ללחוץ על קישורים באמייל שחשוד בפישינג.
 

ענ2ת

New member
תודה וחשוב לי ליידע

ששלחתי מייל לפיפל ( יש להם מייל להעברת מיילים שחשודים בעיני המשתמשים כ"פישינג") הם ענו לי מיידית שאכן מדובר בפישינג .
 

efratjewelry

New member
תודה, צריך כנראה מאד להזהר../images/Emo10.gif

ובכל מקרה לא להכנס לפייפאל מתוך כאלו מיילים אלה רק ישר לחשבון וסליחה שחשבתי שהמייל הוא לא פישינג
 

ענ2ת

New member
../images/Emo13.gif אין על מה להתנצל.

(להפך- ניסית לעזור) הם מאוד מאוד מתוכחמים.וזה בדיוק העניין. הם מעתיקים את הגרפיקה של הפייפל בצורה כל כך מדויקת שרוב האנשים בכלל לא מעלים כל חשד.
 
מה זה פישינג?!?!?

קיבלת מייל מפיפאל לפני כמה ימים על רכישה שעשיתי מזמן, מישראלית, שהיא שינתה איזה פרמטר.... לא הבנתי ולכן מחקתי אותו.... .... זה קשור לפישיניג?
 

ענ2ת

New member
פישינג זה מייל מזויף

ולגבי שאלתך - אני לא יכולה לענות לך ( מודה שאין לי נסיון בעניין חוץ ממעט אינטואיציה והרבה זהירות . )אני לא יודעת . יש כל כך הרבה דרכים מתוחכמות של נסיונות "לעקוץ" ואני משערת שהיצירתיות בעניין חוגגת
( כל אחד והכשרונות שלו )
 

יפעתי12

New member
אני חושבת שעד 10 מכירות זה גם פרסונל

רק אח"כ את נחשבת ממש למוכרת
לא נתקלתי מאז בשום הבדל בין 2 החשבונות הנ"ל.
 

יעלקיפו

New member
לפי pyapal זה נובע משינוי ב-etsy

היי, גם אני קיבלתי אימייל כזה. חיפוש קצר בגוגל מעלה את התוצאה הבאה: הסבר מהפורום של פייפל: https://www.paypal-community.com/t5/Fees/upgraded-to-a-business-account/td-p/138157/page/2 מסתבר שזה נובע מכך ש-etsy שינו את המנגון שלהם לעבוד עם express checkout וזה דורש מהמוכר להיות Business או Premier. PayPal עדיין בודקים את המצב, ובכל מקרה כרגע הכסף עדיין מועבר לחשבון. מקווה שזה עוזר.
 
למעלה