שאלת חישוב- כמה גרם זה 2 קוביות שוקולד?

nic nic

New member
שאלת חישוב- כמה גרם זה 2 קוביות שוקולד?

ל100 גרם 544 קל' ו30 שומן. כמה זה 2 קוביות שוקולד חלב קטנות? (בסגנון של פרה פרה) עד כמה זה נורא? (זה חד פעמי לא בסיס קבוע) אני לא יודעת אם לאכול ארוחת ערב או לא..או רק יוגורט? בערבים לא נוגעת בפחמימות, הארוחה הקבועה זה יוגורט+קוטג'+ירקות ופרי
 

OasisFreak

New member
עצה שלי

ארוחת ערב תאכלי רק ירקות, ומחר בארוחת בוקר גם רק ירקות, אבל ירקות בלי פחמימות כמו מלפפון ופלפל וחסה. בלי עגבניה, גזר, כרובית ומארוחת צהריים תמשיכי כרגיל. ואם יש לך בתפריט דברים עם אחוזי שומן גבוהים ( שמנים, אגוזים, מתוקים, מאפים, אבוקדו ) אז פשוט למחר לוותר עליהם ומיום שישי כבר כרגיל.
 

Pommi

New member
ממש לא חכמה העצה שלך.

מה עשית מזה? שתי קוביות שוקולד זה בקושי 100 קלוריות, אפילו פחות. בהנחה שבתפריט שלך יש כמות קלוריות שלא עוברת את ההוצאה היומית שלך את לא תשמיני מזה. תאכלי את היוגורט והקוטג' והירקות שלך כרגיל, ואת הארוחת בוקר יום אחרי זה כרגיל, רק תוודאי שהתפריט שלך לא חורג מההוצאה. לאכול על הבוקר רק ירקות זה ממש לא חכם.
 
תשובות

אם תספרי את מספר קוביות השוקולד בחפיסה, תוכלי לדעת בקלות כמה קוביות זה 100 גרם (רשום גם מה משקל המוצר). כעת חלקי 544 במספר הקוביות, וקבלי כמה קק"ל לקוביה אחת. אם זה לא על בסיס יומי קבוע, זה זניח. השאלה היא מה את מגדירה "חד פעמי"? פעם בשעה? ביום? בשבוע? אני לא מבין מניין המחשבה של לוותר על מה שהגוף זקוק, ולהכניס במקומו מזון שרוב תכולתו קלוריות ריקות ושומנים רוויים ומוקשים. רק להשכלה כללית, כמות הפחמימות ביוגורט לא זניחה. הקלוריות בירקות ופירות מקורן מפחמימות (פרט לפירות מסויימים כמו אבוקדו וקוקוס למשל, אבל אני מניח שלא לפירות כאלו התכוונת).
 
למעלה