ligal mezger
New member
שאלת כדאיות תביעה מול הדואר
היי,
אני מתחבטת ברעיון של להגיש תביעה מול דואר ישראל, אודה לעזרתכם/הערותיכם/דעתכם, סליחה מראש על החפירה...
הזמנתי מוצר מאלי אקספרס, המוצר עלה 20$, המוצר נשלח אליי בדואר רשום למקום העבודה. אני תמיד מזמינה למקום העבודה- רושמת את שם החברה + השם שלי.
בדקתי בשבוע שעבר מה מצב המשלוח וראיתי באתר הדואר שמישהו אסף אותו בתאריך 6/12/2015.
פניתי לפניות הציבור בדואר ונאמר לי בתחילה שלא נאסף ע"י אף אחד, לאחר שאמרתי לנציגה שאני רואה באתר שזה נאסף היא אמרה לי שזה נאסף ע"י אדם מסויים (אני לא מעוניינת לציין את שמו כרגע) ממח' דוורים בת"א. שאלתי אותה האם מדובר בדוור והיא לא ידעה לענות לי.
למרת פניתי לסניף הדואר הקרוב ונמסר לי שאכן השם הוא של הדוור האיזורי ונתנו לי את מס' הטלפון של הממונה עליו.
שוחחתי עם המנהל שהראה המון נכונות לעזור לי (מסתבר שרק במילים), אמר שעפ"י הנתונים הדוור מסר את החבילה. הוא אף נתן לי את הטלפון של הדוור לבדוק איתו, והבטיח במקביל לבדוק מי חתם על החבילה.
שוחחתי עם הדוור שאמר שאכן מסר את המשלוח, לא זוכר למי, יש לבדוק בטפסים מי חתם, והחזיר אותי למנהל שלו לבדיקה.
המנהל מתחמק ולא עונה לי, אני מתקשר, שולחת הודעות ואין תגובה.
אין לי ספק שהחבילה לא הגיעה למשרדי, כיוון שאני יושבת בקבלה ואני היחידה שמקבלת את הדואר, חוץ מזה, שזו חברה של 10 אנשים ובדקתי מול כולם אם במקרה הגיע משהו.
האם יש מקום להגיש תביעה כנגד הדואר?
אשמח להערותיכם בענין...
היי,
אני מתחבטת ברעיון של להגיש תביעה מול דואר ישראל, אודה לעזרתכם/הערותיכם/דעתכם, סליחה מראש על החפירה...
הזמנתי מוצר מאלי אקספרס, המוצר עלה 20$, המוצר נשלח אליי בדואר רשום למקום העבודה. אני תמיד מזמינה למקום העבודה- רושמת את שם החברה + השם שלי.
בדקתי בשבוע שעבר מה מצב המשלוח וראיתי באתר הדואר שמישהו אסף אותו בתאריך 6/12/2015.
פניתי לפניות הציבור בדואר ונאמר לי בתחילה שלא נאסף ע"י אף אחד, לאחר שאמרתי לנציגה שאני רואה באתר שזה נאסף היא אמרה לי שזה נאסף ע"י אדם מסויים (אני לא מעוניינת לציין את שמו כרגע) ממח' דוורים בת"א. שאלתי אותה האם מדובר בדוור והיא לא ידעה לענות לי.
למרת פניתי לסניף הדואר הקרוב ונמסר לי שאכן השם הוא של הדוור האיזורי ונתנו לי את מס' הטלפון של הממונה עליו.
שוחחתי עם המנהל שהראה המון נכונות לעזור לי (מסתבר שרק במילים), אמר שעפ"י הנתונים הדוור מסר את החבילה. הוא אף נתן לי את הטלפון של הדוור לבדוק איתו, והבטיח במקביל לבדוק מי חתם על החבילה.
שוחחתי עם הדוור שאמר שאכן מסר את המשלוח, לא זוכר למי, יש לבדוק בטפסים מי חתם, והחזיר אותי למנהל שלו לבדיקה.
המנהל מתחמק ולא עונה לי, אני מתקשר, שולחת הודעות ואין תגובה.
אין לי ספק שהחבילה לא הגיעה למשרדי, כיוון שאני יושבת בקבלה ואני היחידה שמקבלת את הדואר, חוץ מזה, שזו חברה של 10 אנשים ובדקתי מול כולם אם במקרה הגיע משהו.
האם יש מקום להגיש תביעה כנגד הדואר?
אשמח להערותיכם בענין...